فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۸۳۸۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۵-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۸۳۸۶
انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۵-۱۱-۱۳۹۳

روایت اسب بخار به زبان آلمانی!

عصر ایران
زیر درپوش موتور یکی از بهترین ساخته های مرسدس قرار دارد، موتوری که بیشتر قطعات آن با ساعت ها کار مهندسی و کمترین دخالت ربات ها، نصب و آماده شده است.

مازیار دانیالی-زمانی که از صنعت خودرو با اصالت آلمانی سخن به میان می آید میدان رقابت شاهد حضور بزرگانی چون بنز، ب ام و، فولکس واگن و پورشه است. اینها محصولاتی را تولید می کنند که هر بیننده ای را به تحسین وا می دارد. خودرو سازان آلمانی همگی از یک فرمول ویژه پیروی می کنند که می توان آنرا معجونی از طراحی آلمانی به علاوه کیفیتی به همین نام دانست.

البته این چیز عجیبی نیست زیرا تولیدات کشورهای صاحب سبک در حوزه خودرو دقیقا برچسب هایی ویژه همان کشور دارد. برای نمونه عضلانی های آمریکایی را نمی توان در تولیدات سایر کشورها جستجو کرد و قطعا این وجه تمایزها را در طراحی موتور نیز می توان مشاهده کرد.

در میان تولیدات آلمانی ها بنز جایگاهی بسیار خاص دارد و حداقل برای ما ایرانی ها از کودکی نماد یک ماشین همه چیز تمام و مختص به طبقه ای خاص بوده است. امروز نیز سراغ یکی از محصولات خاص مرسدس بنز رفته ایم. محصولی که روح آن از اشتوتگارت به پا خواسته و بر جان هر ماشین بازی که وارد شود، حسی از هیجان، کیفیت و قدرت را با وی همراه می سازد.

مرسدس بنز سی ال اس 63 آ ام گ اس 4ماتیک 2015 یک کوپه با همان طراحی پایه ای خانواده سی ال اس ها و البته تغییراتی در راستای ارائه حسی از تفاوت است. بنز با سی ال اس جدید، یک سوپر اسپرت را در برابر مشتریان قرار می دهد که علاوه بر برخورداری از مزیت های یک سدان، ماجراجویی های یک کوپه تمام عیار را نیز با خود همراه دارد.

 

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: خودرو ، مرسدس بنز
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
0
13
(با صدای بابا پنجعلی ) منم می خوام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
0
4
تقریبا 372925000 ریال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
تومان نه ريال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
1
12
برید از خدا بترسید ما "دنا" تولید کردیم،سی ال اس کیلو چند؟ :))
ناشناس
Australia
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
1
0
تومان نه ريال
از كي تا حالا دلار 350 تومان شده ما خبر نداريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
5
6
این ماشین رو باپلاک ارس من تو تبریز روندم .فقط بگم آلمانیها واقعا اشرف مخلوقاتن.
پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله