فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۰۲-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۸۰۱۵
انتشار: ۱۸:۳۵ - ۰۲-۱۱-۱۳۹۳

گلایه وزیر کشور از مدیران یک استان

وزیر کشور در جریان سفر به سمنان پس از مشاهده تابلوها و بنرهای استقبال از وی، هنگام سخنرانی به مسئولان این استان تصریح کرد که اقدام آنان، پسندیده نیست.

به گزارش ایرنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی» که روز پنجشنبه با هدف شرکت در همایش ملی میقات الرضا (ع) به سمنان سفر کرده است، خطاب به مدیران استان گفت که اگر هزینه این تابلوها و بنرها را از جیب خودتان پرداخت کرده اید، من راضی نیستم و اگر از جیب بیت المال باشد، حرام است.

مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران بارها از مدیران و مردم خواسته اند تا از صرف چنین هزینه هایی خودداری کنند. ناظران می گویند حضور باشکوه مردم بهترین استقبال از مسئولان کشور خواهد بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: وزیر کشور ، سمنان
ارسال به دوستان
درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: ضابطان قضایی مکلف‌اند با مصادیق عریان‌سازی برخورد قانونی کنند ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم