فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۷۰۲۰۷
انتشار: ۱۳:۲۸ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۳

بهزاد فراهانی: حالم خوب است

عصر ایران
وی گفت: خدا را شکر حالم خوب است و پس از چند روز به سرکار برمی‌گردم.
بهزاد فراهانی که سه روز پیش به دلیل عارضه‌ی قلبی در بیمارستان بستری شده بود، از بیمارستان مرخص شد.

این بازیگر پیشکسوت در گفت‌وگو با ایسنا‌، درخصوص وضعیت عمومی حالش گفت: مشکلی نیست و باید چند روزی را استراحت کنم.

وی گفت: خدا را شکر حالم خوب است و پس از چند روز به سرکار برمی‌گردم.

بهزاد فراهانی - بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون - سه روز پیش (15 آذر ماه) در حالی که مشغول تمرین بازی در یک نمایش رادیویی بود، دچار عارضه قلبی شد و به بیمارستان فیروزگر انتقال یافت.
ارسال به دوستان
سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل‌کش هزینه شود برگزاری نشست هماهنگی برای انتقال منابع فروش گاز به هدفمندسازی یارانه‌ها فراخوان تأمین اجتماعی برای ثبت شماره حساب بانکی بیمه‌شدگان ادعای وال‌استریت ژورنال درباره لغو مذاکرات این هفته ایران-آمریکا جزئیات پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه تکذیب شایعه لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال توسط وزارت بهداشت رایزنی بن‌سلمان و مکرون درباره آخرین تحولات تفاهم ایران و آمریکا ثبت ملی آیین تشییع رهبر شهید انقلاب در فهرست میراث ناملموس ابهام در مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و سرنوشت مالکیت استقلال ۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه اسرائیل به لبنان نتانیاهو تهدید به استعفا از لیکود کرد آغاز مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در تهران هشدار جدی به واحدهای صنعتی متخلف در استفاده از ماینر آتش‌سوزی گسترده در بلوار توس مشهد؛ ۱۰۰ درخت خاکستر شد
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟