فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۵۸۹۱۴
انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۳

معاون بهداشت گفته، مادرشوهرم که نگفته!

عصر ایران
الف.راستگو
چشم ها و اشعه ها

معاون اجتماعی ناجا از افزایش گشت‌های پلیس در اطراف مدارس برای جلوگیری از تجمع پسران در محدوده مدارس دخترانه خبر داد.

با توجه به این که اخیراً یک بانوی بسیار محترمه در تلویزیون خودمان اعلام کرد که در چشم مردان اشعه ای است که وقتی به صورت زنان می خورد ، باعث پیری زودرس پوست می شود،  پیشنهاد می دهیم برای آنکه پسران کمتری در محدوده مدارس دخترانه تجمع کنند، فرهنگ سازی صورت گیرد؛ به این ترتیب که به آنها توضیح داده شود چشم هایشان دارای اشعه هایی است که باعث پیری زودرس دختران می شود. بعد به آنها بگوییم آیا دوست دارند چند سال دیگر با دخترانی که ظاهری پیر دارند مزدوج شوند؟! بدین ترتیب آنها فرهنگ سازی می شوند و خود به خود بیخیال تجمع در دور و بر مدارس دخترانه می شوند!

***
معاون بهداشت گفته، مادرشوهرم که نگفته!

معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت: "نوزادان تا ۶ ماه نیازی به آب آشامیدنی ندارند."

در همین راستا به دیالوگ بی ربط زیر توجه کنید:

- بچه جان! بخور شیرتو دیگه! نکنه توقع داری شیرت رو با آب قاطی کنم! عجب پرتوقع شدن بچه های این دوره و زمونه!

- اونگه اونگه! (واحد ترجمه عصرایران: مامان! خفه شدم! شیر خشک رو که اینطوری نمیدنّ باید با آب قاطی کنی!)

- چرا سرخ شدی ... از این اداها واسم در نیار! عمرا بهت آب بدم! آقای معاون گفته، مادرشوهرم که نگفته به حرفش گوش نکنم! بعدش هم؛ ایشون معاون «بهداشتی» وزیر بهداشت بودن، نه معاون غیربهداشتی(!) کارش خیلی درسته و باید به حرف هاش گوش کرد!

***
اما تو کوه درد باش، طاقت بیار و مرد باش!

نماینده رفسنجان و شهرستان انار در مجلس گفت: "میزان آرسنیک موجود در آب رفسنجان 8 برابر حد مجاز است."
حتما می دانید آرسنیک چیست؟! نمی دانید؟! خب اینکه عیبی ندارد! اتفاقا ما هم نمی دانیم آرسنیک چیست! فقط یک چیزهایی دارد یادمان می آید!  ... روم به دیفال! ببخشید! ببخشید! ما اولین بار که اسم این آرسنیک را شنیدیم زمانی بود که یک نفری در حمام داروی نظافت خورد و خودکشی کرد، بعد گفتند در داروهای نظافت آرسنیک هست که منجر به مرگ وی شده!

در نتیجه اگر بر اثر خوردن آب آشامیدنی موهای بدنتان ریخت چندان تعجب نکنید! تا اطلاع ثانوی هم با آب معدنی دوش بگیرید، دوست ندارید کچل شوید که!

در همین راستا یکی از دارخونه ای ها گفت: "دیدم این مدت مردم کمتر کرم و پودر موبر می خریدند، پس بگو چرا!"

این نماینده مجلس همچنین گفته است: "این مردم صبورانه در برابر آبی که آرسنیک آن 8 برابر میزان مجاز است، تحمل کرده اند."

ما نیز از طرف خودمان اینهمه صبر مردم را ارج می نهیم! فقط به نظر می رسد باید بیشتر از معده هایشان تشکر کرد تا خودشان!

***
شما هم یکم صبور باشید!

معاون وزیربهداشت: "اظهارات درباره کیفیت آب تهران بی اساس است."

مردم تهران کمی از مردم رفسنجان یاد بگیرند! آرسنیک می خورند و صبوری می کنند! دیگر یکم نیترات که این حرف ها را ندارد! یکم صبور باشید خب!

***
نگران نباشید!

وقتی مسئولان می گویند نگران یک چیزی نباشید، یعنی اینکه: "یکم نگران باشید!" مثلا وقتی می گویند: "نگران تورم نباشید" باید یکم منتظر گرانی باشید!

اخیرا هم وزیربهداشت گفت: "مردم نگران «ابولا» نباشند."

در همین راستا یکی از آگاهان گفت: "اینقدر مسئله برای نگرانی داریم که دیگر فرصت نمی کنیم به ابولا و امثالهم فکر کنیم!"

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آب ، طنز ، آرسنیک ، نیترات
ارسال به دوستان
«میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ