فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۲-۰۵-۱۳۹۳
کد ۳۴۸۷۷۸
انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۲-۰۵-۱۳۹۳

قطع آب پر مصرف‌ها در تهران آغاز شد

عصر ایران
به گفته این مقام مسئول، در سال 80 شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر اساس مجوز دریافتی مجاز به قطع آب مشترکین پر مصرف بود.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به شناسایی مشترکین پر مصرف، اظهار داشت: آب مشترکین پرمصرف که سرانه مصرف روزانه آنها بیش از ۴۰ مترمکعب بوده و به دو اخطار کتبی بی‌توجهی کنند، چند ساعتی قطع خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمد پرورش با بیان اینکه در حال حاضر به صورت موردی نسبت به قطع آب مشترکین پر مصرف اقدام می‌شود، گفت: به دنبال اخذ مجوز از هیأت دولت برای برخورد سراسری در این خصوص هستیم و درخواست‌های خود را نیز به هیأت وزیران ارائه داده‌ایم.
 
به گفته این مقام مسئول، در سال 80 شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر اساس مجوز دریافتی مجاز به قطع آب مشترکین پر مصرف بود.
 
وی با بیان اینکه تا کنون هیچ مشکلی در روند آبرسانی در کشور ایجاد نشده است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌‌شود که تا پایان شهریور مشکلی در تامین آب استان نداشته باشیم ولی نگرانی ما برای سه ماهه سوم سال در صورت تدوام خشکسالی‌هاست.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آب ، فاضلاب
ارسال به دوستان
تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات فردا شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است ایران ۲ - ۳ ژاپن/ تیم ملی والیبال باز هم به سامورایی‌ها باخت امضای توافق اسرائیل و لبنان ترامپ اروپا را به اعمال تعرفه ۱۰۰ درصدی بر واردات تهدید کرد افزایش شمار شهدای لبنان به چهار هزار و ۲۴۳ شهید دستگیری متهم پرونده ۵۰ میلیون یورویی در آستارا سخنگوی سپاه: برقراری خط مستقیم میان ایران و آمریکا در خصوص تنگه هرمز کذب است رحیم‌پور ازغدی: تُف بر روزگاری که رهبر ما را شهید کردند و ما از صلح با آمریکا حرف بزنیم