فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۲۵-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۳۰۷۱۶
انتشار: ۱۶:۳۳ - ۲۵-۰۱-۱۳۹۳

نمایشگاه "بازار گردشگری عربی" برگزار می‌شود

بیست‌ویکمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی بازار گردشگری عربی (ATM) ماه آینده‌ی میلادی در دبی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، بیست‌ویکمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی بازار گردشگری عرب (ATM2014) از پنجم ماه می در شیخ‌نشین دبی برگزار می‌شود. در این دوره، بیش از دوهزار و 600 شرکت‌کننده از کشورهای مختلف جهان حضور دارند. مانند دوره‌های پیشین، شرکت‌هایی از جمهوری اسلامی ایران نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه، موضوع‌هایی را مانند دستاوردهای گردشگری، مناطق گردشگری و بازاریابی خود را در قالب عکس، پوستر، ماکت و ... به‌نمایش می‌گذارند.

هدف اصلی از برپایی نمایشگاه «بازار گردشگری عرب» که نخستین دوره‌ی آن سال‌ ۱۹۹۴ میلادی برگزار شد، توسعه‌ی صنعت گردشگری کشورهای عرب منطقه‌ی خاورمیانه است و در طول سال‌ها برگزاری، در رونق صنعت گردشگری این منطقه نقش داشته است.
برچسب ها: گردشگری ، عرب ، دبی ، نمایشگاه
ارسال به دوستان
شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است فیلم سروش صحت اکرانش عقب افتاد، مشکل «زنده‌شور» رفع شد بازگشت کامل خدمات بانک صادرات به حالت عادی انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد شماره‌ای که می‌درخشد؛ با سیم‌کارت ۰۹۰۰، برنده ۹۰۰ میلیون تومان شوید!