فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۲-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۷۴۹۰
انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۲-۰۱-۱۳۹۳

بنادر هرمزگان ميزبان مسافران نوروزي

 واحد مرکزی خبر - بنادر مسافری استان هرمزگان با آغاز سال جدید میزبان میهمانان بسیاری است که قصد سفر به جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز را دارند.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: امسال بیش از 7500 صندلی و 90 فروند
شناور و لندینگ کرافت جابجایی مسافر و خودرو را به جزایر هرمزگان برعهده دارند.

علی استیری گفت: افزایش 20 درصدی ظرفیت صندلی ها، الحاق 2 فروند شناور مسافری و 2 فروند شناور ناجی و اضافه شدن 8 پست اسکله در بنادر شهید حقانی و شهید ذاکری از اقدامات انجام شده برای سفرهای امسال است.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی امسال از 25 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد، افزود: سفرهای دریایی امسال در 3 بخش ایمنی مسیرهای تردد،بنادر مسافری و شناورها انجام می شود.

پیش بینی می شود در تعطیلات نوروزی امسال بیش از 7 و نیم میلیون سفر دریایی از بنادر استان هرمزگان به جزایر قشم، کیش و هرمز انجام شود.
ارسال به دوستان
ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تبعید ملی‌پوشان اروگوئه به کلاس اکونومی؛ تنبیه پس از حذف از جام جهانی عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند