فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۳۲۹۵
انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۲

ظرفیت اینترنت کشور بیشتر می‌شود

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برنامه توسعه پهنای باند را در صد روز دوم دولت تدبیر و امید در دست اجرا داریم.

به گزارش فارس، حسن کریمی اظهار داشت: ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور از زمان انتقال بخش دیتای کشور به شرکت ارتباطات زیرساخت تاکنون 58 برابر شده است.

معاون بهره بر داری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت توضیح داد: در این مدت ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور از 12 لینک STM1 در سال 84 به 695 STM1 در دی ماه سال 92 رسیده است.

وی گفت: در صد روز نخست فعالیت دولت تدبیر و امید ظرفیت اینترنت کشور 256 لینک STM1 افزایش یافته است.

کریمی تصریح کرد: علاوه بر این، به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت برنامه توسعه پهنای باند را در صد روز دوم دولت تدبیر و امید در دست اجرا دارد.
برچسب ها: اینترنت ، باند ، دولت
ارسال به دوستان
فرار از یکی از امنیتی‌ترین مرزهای جهان؛ یک نظامی کره‌شمالی وارد کره جنوبی شد مرکز نیایش دانشگاه لنکستر؛ نماد معماری مدرن بریتانیا (+عکس) پاسخ دانش‌بنیان‌ها به چالش ذخیره‌سازی آب؛ حذف ۹۹.۹۹ درصد عوامل بیماری‌زا در مخازن آب هوش مصنوعی سمندر را چگونه موجودی می داند؟! (تصویری) کاخ سفید: ایالات متحده درهای پذیرش پناهجویان را برای همیشه می‌بندد مشهورترین مجری جهان طرفدار تیم ملی ایران هتل های روی آب در دل جنگ جهانی دوم؛ داستان عجیب شناورهای نجات لوفت وافه (+عکس) تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین طبیعی یا غیرطبیعی؟ آنچه هر مردی باید درباره سلامت بیضه‌های خود بداند وال استریت ژورنال مدعی شد: ایران با حمله به کشتی سنگاپوری، توافق ترامپ را آزمود معماری فتوسنتز در خدمت هوای پاک شهرها (+عکس) خرابکاری ۲۰ میلیارد دلاری در پوشش ساخت «فیلم پورن»؛ چگونه اوکراین خط لوله نورد استریم را منفجر کرد؟ گروسی: تبادل اولیه برای بازرسی، با مقامات ایرانی انجام شده است چرا شرکت‌های هوش مصنوعی به استخدام فیلسوف‌ها روی آورده‌اند؟ افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر