فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۱-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۰۹۵۲
انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۱-۰۸-۱۳۹۲

ایران و امارات سند همکاری امضا کردند

  جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در ادامه هشتمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی دو کشور، یک سند همکاری 16 بندی امضا کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، هشتمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی و گارد ساحلی ایران و امارات به ریاست ˈحسن قشقاویˈ معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه ایران و ˈاحمد طارق الهیدانˈ قائم مقام سیاسی وزیر امور خارجه امارات از روز گذشته در محل وزارت امور خارجه ایران آغاز شد و امروز( چهارشنبه) نیز ادامه یافت.

در دیدار محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات در حاشیه شصت و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک مسائل مربوط به ایرانیان مقیم امارات مطرح شد و طرفین توافق کردند که مسائل مربوطه در نشست کمیسیون کنسولی مورد بررسی و حل و فصل قرار گیرد.

هفتمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی 19 و 20 مهر ماه 1391 در ابوظبی برگزار شد و قرار است نهمین نشست مشترک این کمیسیون سال آینده به میزبانی ابوظبی برگزار شود.
ارسال به دوستان
سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل‌کش هزینه شود برگزاری نشست هماهنگی برای انتقال منابع فروش گاز به هدفمندسازی یارانه‌ها فراخوان تأمین اجتماعی برای ثبت شماره حساب بانکی بیمه‌شدگان ادعای وال‌استریت ژورنال درباره لغو مذاکرات این هفته ایران-آمریکا جزئیات پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه تکذیب شایعه لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال توسط وزارت بهداشت رایزنی بن‌سلمان و مکرون درباره آخرین تحولات تفاهم ایران و آمریکا ثبت ملی آیین تشییع رهبر شهید انقلاب در فهرست میراث ناملموس ابهام در مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و سرنوشت مالکیت استقلال ۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه اسرائیل به لبنان نتانیاهو تهدید به استعفا از لیکود کرد آغاز مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در تهران هشدار جدی به واحدهای صنعتی متخلف در استفاده از ماینر آتش‌سوزی گسترده در بلوار توس مشهد؛ ۱۰۰ درخت خاکستر شد
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟