فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۱۴-۰۱-۱۳۹۲
کد ۲۶۴۷۹۳
انتشار: ۱۶:۳۷ - ۱۴-۰۱-۱۳۹۲

بازدید مسافران نوروزی از جزیره ابوموسی

استاندار هرمزگان گفت: برای اولین بار میهمانان نوروزی از طریق بندر لنگه به جزیره ابوموسی سفر کردند.

ابراهیم عزیزی روز چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون سه میلیون و 100 هزار نفر مسافر با 450 هزار دستگاه خودرو به جزایر خلیج فارس عزیمت کرده اند.

وی افزود: مسافران از مبداء بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان و بندرآفتاب به جزایر چهارده گانه خلیج فارس و بیشتر به ابوموسی، هرمز، قشم، لارک، لاوان و کیش سفر کردند.

استاندار هرمزگان گفت: طبق نظرسنجی ها ، بعضی از میهمانان نوروزی حدود10 شبانه روز از تعطیلات خود را در این استان گذراندند.
برچسب ها: مسافر ، نوروزی ، ابوموسی
ارسال به دوستان
سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل‌کش هزینه شود برگزاری نشست هماهنگی برای انتقال منابع فروش گاز به هدفمندسازی یارانه‌ها فراخوان تأمین اجتماعی برای ثبت شماره حساب بانکی بیمه‌شدگان ادعای وال‌استریت ژورنال درباره لغو مذاکرات این هفته ایران-آمریکا جزئیات پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه تکذیب شایعه لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال توسط وزارت بهداشت رایزنی بن‌سلمان و مکرون درباره آخرین تحولات تفاهم ایران و آمریکا ثبت ملی آیین تشییع رهبر شهید انقلاب در فهرست میراث ناملموس ابهام در مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و سرنوشت مالکیت استقلال ۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه اسرائیل به لبنان نتانیاهو تهدید به استعفا از لیکود کرد آغاز مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در تهران هشدار جدی به واحدهای صنعتی متخلف در استفاده از ماینر آتش‌سوزی گسترده در بلوار توس مشهد؛ ۱۰۰ درخت خاکستر شد
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟