فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۳۱۵۲
انتشار: ۲۰:۵۸ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۱

آمریکا یک ناو هواپیمابر دیگر به خلیج فارس اعزام می کند

عصر ایران
ناو هواپیمابر آمریکایی "جان سی استینس" در چند روز آینده و زودتر از زمان برنامه ریزی شده به خلیج فارس اعزام می شود.
اقدامات تنش آمیز آمریکا همچنان ادامه دارد و این کشور در چند روز آینده ناو هواپیمابر "جان سی استنیس " خود را به آبهای خلیج فارس اعزام خواهد کرد.

به گزارش مهر به نقل از "بیزنس اینسایدر" ، ناو هواپیمابر آمریکایی "جان سی استینس" در چند روز آینده و زودتر از زمان برنامه ریزی شده به خلیج فارس اعزام می شود.

این ناو، 70 فروند جنگنده را حمل می کند  و دارای 5000 نفر پرسنل است و چهار ماه زودتر از برنامه از پیش تعیین شده و با هدف تقویت ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا به منطقه اعزام می شود.

بر اساس این گزارش، ماموریت این ناو کمک به باز نگه داشتن خطوط کشتی رانی در خلیج فارس در صورت درگیری احتمالی ایران و آمریکا اعلام شده است.
ارسال به دوستان
ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان تدوین دستورالعمل‌های ویژه HSE برای مراسم تشییع رهبر شهید سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل‌کش هزینه شود برگزاری نشست هماهنگی برای انتقال منابع فروش گاز به هدفمندسازی یارانه‌ها فراخوان تأمین اجتماعی برای ثبت شماره حساب بانکی بیمه‌شدگان ادعای وال‌استریت ژورنال درباره لغو مذاکرات این هفته ایران-آمریکا جزئیات پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه تکذیب شایعه لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال توسط وزارت بهداشت رایزنی بن‌سلمان و مکرون درباره آخرین تحولات تفاهم ایران و آمریکا ثبت ملی آیین تشییع رهبر شهید انقلاب در فهرست میراث ناملموس ابهام در مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و سرنوشت مالکیت استقلال ۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه اسرائیل به لبنان نتانیاهو تهدید به استعفا از لیکود کرد آغاز مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در تهران
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟