فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۷-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۷۹۹۷
انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۷-۰۵-۱۳۹۱

مصرف غذاهاي خانگي طول عمر را افزايش مي‌دهد

 پزشكان استراليايي مي‌گويند اگر خود را به خوردن غذاهاي خانگي عادت دهيد، عمرتان طولاني‌تر مي‌شود.

به گزارش ايسنا، كارشناسان بهداشت عمومي در دانشگاه استراليايي موناش، مركز پزشكي ملي استراليا و انستيتو مطالعات ملي سلامت در تايوان در مطالعات مشترك خود دريافته‌اند افرادي كه حداقل پنج نوبت در هفته غذاي خانگي طبخ و مصرف مي‌كنند، حداقل 10 سال به طول عمرشان افزوده مي‌شود.

به گزارش روزنامه اكسپرس، دكتر مارك وال كوئيست، استاد افتخاري مركز سلامت و تغذيه آسيا و اقيانوسيه در دانشگاه موناش تاكيد كرد: به طور كلي افرادي كه عادت به مصرف غذاهاي خانگي دارند و خودشان غذا مي‌پزند، اغلب رژيم غذايي بهتري دارند و به همين نسبت كمتر با خطر ابتلا به بيماري‌ها و ناراحتي‌هاي مختلف جسمي مواجه مي‌شوند و در نهايت به طول عمرشان افزوده مي‌شود.

اين مطالعه در مجله تغذيه بهداشت عمومي منتشر شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
captcha
بسته‌های پیشنهادی جدید دولت برای تامین مسکن کم درآمدها چه کسی جانشین ترامپ خواهد شد؟ رئیس کمیسیون امنیت ملی: آمریکا به فرار خود از منطقه سرعت دهد سازمان جهانی بهداشت: روزانه ۴ حمله علیه مراکز درمانی رخ می‌دهد ادامه کناره‌گیری‌ها در میان چهره‌های کلیدی کاخ سفید اولیانوف: آمریکا با ادامه جنگ در ایران می‌خواهد اشتباه راهبردی خود را جبران کند اعدام همزمان 3 نفر در آمریکا بوسیله تزریق داروی مرگبار باد شدید و گردوخاک در راه ۲۳ استان ادامه حملات اسرائیل به جنوب لبنان هشدار امام جمعه اهواز: اگر جنگ زیرساختی آغاز شود، تبعات آن تنها متوجه یک طرف نخواهد بود لاوروف: منتظر پاسخ آمریکا درباره همکاری با اوکراین علیه روسیه هستیم اینیشتین سیاهچاله ها را کشف نکرد؛ داستان واقعی کشف سیاهچاله ها چیست؟ (+عکس) مطالعه بزرگ زوال عقل؛ تفاوت‌های چشمگیر پس از ۹۰ سالگی اورست بلندترین قله دنیا نیست؛ پس بلندترین نقطه زمین کجاست؟ انهدام پهپاد MQ9 در آسمان هرمزگان توسط سپاه