فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۸-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۳۶۱۸
انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۸-۰۴-۱۳۹۱

مرد معتاد پدرش را به دار آویخت!

عصر ایران
پس از پایین آوردن جسد ماموران با آثار درگیری و جراحت بر روی آن روبرو شده که مصطفی در این باره گفت: با پدرم از چندی قبل درگیری داشتیم و این جراحات مربوط به این درگیریها است. او حتی چند بار تهدید کرده بود قصد خودکشی دارد.
مهر: مرد معتاد که در جنایتی هولناک پدرش را از درختی به دار آویخته بود، دادگاه کیفری به تشریح جنایت خود پرداخت.
 
ساعت 2 بامداد پنجم مرداد سال 85 پسر جوانی با مراجعه به کلانتری 206 بومهن از خودکشی پدرش خبر داد. دقایقی بعد تیمی از ماموران در محل حادثه حاضر شده و با جسد حلق آویز رضا 53 ساله روبرو شدند. مردم میانسال با طنابی از درخت حیاط خانه اش حلق آویز شده و یک چهارپایه نیز در کنارش قرار داد.

یکی از فرزندان مقتول به نام مصطفی در جریان تحقیقات اظهار داشت: پدرم ساعت 9 شب از اتاق خارج شد و وقتی غیبتش طولانی شد، به حیاط رفتم و با جسدش روبرو شدم. من و مادرم از ترس نمی توانستیم جسد را پایین بیاوریم به همین خاطر به خانه برادرم رفته و همراه او به کلانتری آمدیم.

پس از پایین آوردن جسد ماموران با آثار درگیری و جراحت بر روی آن روبرو شده که مصطفی در این باره گفت: با پدرم از چندی قبل درگیری داشتیم و این جراحات مربوط به این درگیریها است. او حتی چند بار تهدید کرده بود قصد خودکشی دارد.
 
با تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.
 
ماموران که به اظهارات مصطفی مشکوک شده بودند به تحقیق از دیگر اعضای خانواده پرداخته که سرانجام همسر مقتول لب به اعتراف گشود و جزئیات این جنایت هولناک را فاش کرد او به کارآگان گفت: مصطفی و همسرم با هم اختلاف شدیدی داشتند شب حادثه نیز با هم درگیر شدند مصطفی در یک لحظه کنترلش را از دست داد و من و دخترم را در اتاقی زندانی کرد بعد هم یک طناب به درخت بست و چهارپایه ای را زیر آن قرار داد. مصطفی به زور پدرش را بالای آن چهارپایه کشاند و طناب دار را به دور گردنش انداخت بعد هم چهارپایه را از زیر پای شوهرم کشید.

با افشای این موضوع ماموران به تحقیق از مصطفی پرداختند که او با انکار مجدد قتل اظهار داشت: پدرم قصد خودکشی دارد و من در این کار کمکش کردم. با تکمیل تحقیقات پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه محاکمه همسر و دختر مقتول رضایت خود را اعلام کردند، اما پسر دیگر خانواده خواستار قصاص برادرش شد.

قضات شعبه نیز پس از شور مصطفی را به قصاص محکوم کردند که حکم مجازاتش در شعبه 19 دیوان عالی کشور تایید شد. در حالی که پسر جنایتکار در یک قدمی چوبه دار قرار داشت برادرش با مراجعه به دادسرای جنایی رضایت خود را اعلام کرد.
 
صبح امروز جلسه دادگاه برای بررسی مجازات متهم از جنبه عمومی جرم در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی اصغر عبداللهی برگزار شد.
 
مصطفی پس از تفهیم اتهام اظهار داشت: من بخاطر مصرف ماده مخدر هروئین شخصیتی دوقطبی پیدا کرده بودم و از سوی دیگر بخاطر کسب پول نقشه قتل را طراحی و اجرا کردم. قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهم ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام و برای صدور حکم وارد شور شدند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مرد معتاد ، دار ، بومهن
ارسال به دوستان
شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده برنامه کره جنوبی برای تولید نسخه بومی پهپاد شاهد ۱۳۶ ایران خسارات سنگین ایران به پایگاه‌های آمریکایی در بحرین (+عکس) تصمیم درست در بن‌بست