فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۲۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۲۳-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۲۶۸۵
انتشار: ۲۲:۰۷ - ۲۳-۰۴-۱۳۹۱

به همین مرغ 8000 تومانی راضی هستیم!

عصر ایران
الف.راستگو

alef_rastgoo@yahoo.com

1. این سند باغ قلهک کجاست؟! کی گمش کرده؟!

الف. آقا بیخیال! حالا کاریِه که شده! فقط دوستان مراقب باشن سند مجلس و دفتر ریاست جمهوری رو گم نکنن!

ب. آهان! اون رو میگی؟! لای باقی کاغذها دادمشون بازیافت!

ج. تشکر از این همه توجه ویژه بابت توجه به منافع کشور؛ فقط حواستان به سند دریای همیشه خزر و خلیج همیشه فارس و جزیره همیشه ابوموسی و ... هست دیگه؟!

 

2. عصرایران نوشت: «افزایش قیمت کدو، لوبیا، مرغ و میوه بیشتر از سکه و دلار»؛ چه نظری دارید؟!

الف. خب مردم کدو و لوبیا رو که در مراسمات بهم هدیه نمی دن؛ پس نتیجه می گیرم مهم ثابت موندن قیمت طلا و سکه است ؛ نه کدو و مرغ!

ب. این رو هم دو نرخی اش می کنیم مردم برن حالش رو ببرن! نرخش رو میگیم 4700؛ ولی توی بازار مرغ 8000تومنی عرضه می کنیم!

ج. هدف دولت این بود که قدرت خرید همه رو برابر کنه! وقتی نشد قدرت خرید اون پایینی ها بالا بره؛ حالا داره قدرت خرید بالایی ها رو پایین میاره! این همه از تعریف جدید عدالت اقتصادی!

 

3. نظرتان در مورد این خبر چیست؟! "ماليات بر‌ خانه‌هاي‌ خالي منتفي شد."

الف. خب اگه نمیشد که بهتر بود! یک شغل ایجاد میشد به نام "خونه پُرکن!"! بدین ترتیب که مایه دارها برخی افراد رو استخدام می کردن تا در یک منزل حضور داشته باشند و خونه رو پر کنن! و وقتی کارشناس اداره مالیات می اومد ببینه خونه خالی نیست و بره!

ب. تصمیم خوبی بود! اینطوری اگه طرف چندتا خونه می داشت، مجبور می شد برای ندادن مالیات، خودش توی یک خونه، خانومش توی یک خونه و بچه هاش هم در خانه های دیگه زندگی کنن! اینطوری تکلیف کانون گرم خانواده چی می شد؟! ... کانون گرم خانواده به درک، تکلیف رشد جمعیت چی می شد؟!

ج. مالیات رو باید کارمندهای دولت که ماهی چهارصد، پونصد تومن حقوق میگیرن بدن؛ نه مایه دارهایی که چندتا خونه دارن! این طرح از اولش هم کارشناسی نشده بود!

 

4. نظر شما در مورد اینکه حداد عادل گفت: "دولت تصمیمات مجلس برای حل گرانی را عملی کند. " چیست؟!

الف. کدوم گرونی آقای حداد؟! ای کاش به مانند فامیلی تان عادل بودید! مگر مرغ کیلویی 800تومان گرانی محسوب می شود؟! ... چی؟! مرغ کیلویی 8000 هست نه 800؟! واقعاً؟! ... خب چرا نمیاین از میوه فروشی سر کوچه ما مرغ بخرین؟!

ب. بیخیال حدادجان! ما به همین مرغ کیلویی 8000 راضی هستیم! فردا مرغ میشه کیلویی 20 هزار تومن؛ بعد دولت میگه: "دیدید! تصمیمات مجلس غلط بود؛ انجامش دادیم گرونی شد!" و همه کاسه کوزه ها رو سر مجلس می شکونه!

ج. یادش بخیر ... شعری که هواداران احمدی نژاد؛ هفت سال پیش در تبلیغات ریاست جمهوری می خواندند: "مخالف فقر و فساد ... محمود احمدی نژاد!" چی؟ ربطی نداشت؟ آهان! من توجیه شدم!

برچسب ها: گرانی ، مرغ ، قلهک
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴۶
غیر قابل انتشار:
دوستی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
3
9
با سلام. یازانه مرغ نفری 20000 تومان اضافه کنید. مهم نیست . با تشکر.
جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد