فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۱۰۴۷
انتشار: ۰۸:۳۷ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۱
به گفته مسئولین این وزارتخانه

قطع اینترنت در وزارت نفت و احتمال حمله سایبری

قطع اینترنت در وزارت نفت و احتمال حمله سایبری
از صبح امروز یکشنبه 3 اردیبهشت به دلیل مشکلات فنی پرتال وزارت نفت و چهار شرکت اصلی این وزارتخانه قطع بوده است.
فارس: از صبح یکشنبه به دلیل نامعلومی پس از خاموشی یکباره برق اینترنت نیز بلافاصله قطع و تاکنون وصل نشده است.

جزئیات قطع اینترنت در وزارت نفت حاکی است، از صبح امروز به دلایل نامعلومی که برخی از آن به حملات سایبری یاد می کنند، اینترنت وزارت نفت و چهار شرکت اصلی قطع و تاکنون وصل نشده است.

از صبح امروز یکشنبه 3 اردیبهشت به دلیل مشکلات فنی پرتال وزارت نفت و چهار شرکت اصلی این وزارتخانه قطع بوده است.

پس از پیگیری‌هایی مطلع شد که اینترنت چهار شرکت اصلی وزارت نفت از ساختمان اصلی این وزارتخانه تأمین می‌شود و صبح امروز به دلیل نامعلومی پس از خاموشی یکباره برق اینترنت نیز بلافاصله قطع و تاکنون وصل نشده است.


براساس این گزارش، برخی از مسئولین وزارت نفت ادعا می‌کنند که این مشکل فنی احتمالا به خاطر ویروسی شدن سیستم مرکزی اینترنت وزارتخانه و حمله سایبری است که به زودی و با همت متخصصان اینترنت این وزارتخانه برطرف می‌شود.
 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد مسکن رکورد دار رکود در 1404 شد واکنش وزارت خارجه به نقض یادداشت تفاهم خاتمه جنگ از سوی آمریکا