فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۰
کد ۲۰۱۶۷۲
انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۰

فارغ‌التحصیلان سوم دبستان "مدرک" می‌گیرند

 
وزیر آموزش و پرورش از طرح ارائه مدرک به فارغ‌التحصیلان سوم دبستان خبر داد و گفت: این طرح آماده است اما ابتدا باید فضای مدارس ساماندهی شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس «توانا» اظهار داشت: این وزارتخانه به سمتی حرکت می‌کند که در آینده به سه ساله اول ابتدایی نیز مدرک خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی «طرح ارائه مدرک به فارغ‌التحصیلان سوم دبستان»، اجرا خواهد شد، گفت: امسال امکان اجرا بود اما طرح‌ها زیاد است و نمی‌توان همه طرح‌ها را با هم پیش برد.

حاجی‌بابایی افزود: در ابتدا باید ساختمان‌های آموزشی را ساماندهی کرد و ساختمان ۳ سال اول ابتدایی با ساختمان  ۳ سال دوم ابتدایی متفاوت باشد و پس از آن طرح ارائه مدرک به فارغ‌التحصیلان سوم دبستان اجرا می‌شود.

به گزارش توانا، وزارت آموزش و پرورش در تلاش است که دوره تحصیلی به ۴ دوره سه ساله تقسیم شود و پس از پایان هر سه سال، به دانش‌آموزان مدرکی داده شود.
ارسال به دوستان
حماس: جنایات پی‌درپی اشغالگران، بدون پاسخ نخواهد ماند نهاد دریایی انگلیس از افزایش تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز خبر داد دو ستاره ایران در لیست منتخب سایت آماری هو اسکورد داستان پرفراز و نشیب طارمی؛ از پنالتی‌زن قهار تا روزهای بحرانی پایان رویاپردازی؛ چرا فوتبال ایران به بن‌بست رسید؟ سپاه امروز کدام تجهیزات و مراکز آمریکایی را منهدم کرد؟ درخشش تاریخی آفریقا در جام جهانی ۲۰۲۶ با صعود ۹۰ درصدی بازگشایی مسیر هوایی تهران-دبی؛ نخستین پرواز از فردا مرگ‌ومیر سنگین در اروپا همزمان با موج شدید گرما اسرائیل به آثار باستانی لبنان هم آسیب زد اطلاعیه سپاه بروجن درباره انفجار کنترل‌شده در چهارمحال و بختیاری روایت ایندین اکسپرس از وداع تلخ ایران با جام جهانی ۲۰۲۶؛ وقتی رویا در ۱۰۰ ثانیه فرو ریخت ادعای سفیر آمریکا: شاید واشنگتن برای نابودی زیرساخت‌ های ایران پیرامون کنترل تنگه هرمز اقداماتی انجام دهد پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل کوبا در لیگ ملت‌ها پزشکیان: همه ظرفیت‌ها را برای کاهش مشکلات مردم به‌کار گرفته ایم
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟