فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۰
کد ۱۸۹۹۷۹
انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۰

قبض ۲۰۰ میلیون تومانی همراه اول!

عصر ایران
این قبض متعلق به فردی بود که سیم‌کارت خود را بدون طی مراحل مجاز و خارج از دفاتر امور مشترکین به افراد دیگر منتقل کرده بود که در نهایت قبضی با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومانی به فرد ارایه شد.
مدیرعامل همراه اول در گفت‌وگو با جام‌جم بیشترین مبلغ قبض موبايلی که وصول نشده را ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وحيد صدوقی گفت: این بدهی مربوط به دهه ۷۰ است که شرکت ارتباطات سیار تازه فعالیت تجاری خود را شروع کرده بود و سیستم حساب‌داری بصورت امروزی وجود نداشت.

وی افزود: این قبض متعلق به فردی بود که سیم‌کارت خود را بدون طی مراحل مجاز و خارج از دفاتر امور مشترکین به افراد دیگر منتقل کرده بود که در نهایت قبضی با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومانی به فرد ارایه شد.

صدوقی تاكيد كرد: این مبلغ هیچ‌گاه نیز وصول نشد.

وی در پایان یاد آور شد: هم اکنون مشترک دایمی می‌تواند تا سقف ۸۰ درصد ودیعه در بین دوماه مکالمه کند و این مبلغ را خود فرد بصورت نامحدود می‌تواند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین افزایش دهد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده برنامه کره جنوبی برای تولید نسخه بومی پهپاد شاهد ۱۳۶ ایران خسارات سنگین ایران به پایگاه‌های آمریکایی در بحرین (+عکس) تصمیم درست در بن‌بست