فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۸۵۷۰
انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۰

خارج شدن قطار تهران – اندیمشک از خط



قطار مسافربری تهران – اندیمشک صبح امروز از خط خارج شد .
 
مدیرکل راه آهن ناحیه لرستان گفت: این قطار مسافربری ساعت 8 و 25 دقیقه امروز در ایستگاه دوکوهه در 12 کیلومتری ایستگاه اندیمشک دچار حادثه شد و درپی آن 2 واگن آخر آن به فاصله پنج متر از خط خارج شد .

درویش زاده با بیان اینکه این حادثه زخمی و تلفات جانی نداشت، افزود: اتوبوس های مسافربری اکنون مشغول انتقال مسافران از ایستگاه دوکوهه به شهرستان اندیمشک هستند.

وی گفت: علت حادثه در دست بررسی است و ماموران راه آهن درتلاشند ریل خط آهن را تعمیر و خط را تا ساعاتی دیگر بازگشایی کنند.
ارسال به دوستان
امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان