فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۹-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۶۱۱۹
انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۹-۰۲-۱۳۹۰

اشد مجازات براي اعضاي كمپ وحشت

عصر ایران
در تحقيق از اين متهمان معلوم شد آنها با جعل عنوان ماموران انتظامي، راه افراد را در خيابان‌ها سد كرده و پس از ربودن و انتقال به كمپ اجباري، آنها را بشدت شكنجه داده اند و بارها به قصد آزادي از خانواده‌هايشان اخاذي كرده‌اند.

بازپرس شعبه 12 دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 2 تهران 17 عضو باند كمپ وحشت را گناهكار شناخت و پرونده آنها را با صدور كيفرخواست و قرار مجرميت به دادگاه ارسال كرد.

بازپرس پرونده به دليل آن كه متهمان با ربودن افراد و شكنجه آنها و اخاذي از خانواده‌‌هايشان مرتكب جرم شده بودند، اين درخواست را به دادگاه جزايي ارائه كرده است.

به گزارش «جام‌جم» اعضاي اين باند از مهر سال گذشته فعاليت‌هاي تبهكارانه خود را در غرب و شمال غرب تهران آغاز كرده بودند تا اين كه روزهاي پاياني آبان همان سال در پي شكايت مردي مبني بر زنداني شدن پسرش در يك كمپ غيرمجاز در محله فرحزاد، ماموران با هماهنگي قضايي وارد آنجا شدند و 7 مرد زنداني را نجات دادند.

در تحقيق از اين افراد مشخص شد همگي از سوي اعضاي اين باند ـ كه ماموران قلابي بودند ـ ربوده شده و با انتقال به كمپ، پس از شكنجه، پول و اموالشان به سرقت رفته و تعدادي از آنها نيز مورد آزار و اذيت قرار گرفته‌اند.

اعتراف باند تبهكاري

با دستور ويژه بازپرس طوفاني، رئيس شعبه 12 دادسراي ناحيه 2 تهران تحقيقات پليسي آغاز شد و ماموران در اين ارتباط پدر و پسري را همراه 4 مرد ديگر دستگير كردند.

در تحقيق از اين متهمان معلوم شد آنها با جعل عنوان ماموران انتظامي، راه افراد را در خيابان‌ها سد كرده و پس از ربودن و انتقال به كمپ اجباري، آنها را بشدت شكنجه داده اند و بارها به قصد آزادي از خانواده‌هايشان اخاذي كرده‌اند.

در مرحله ديگر از تحقيقات، ماموران متوجه شدند اعضاي ديگر اين باند، چند ماهي است در كمپ ديگري فعاليت‌‌هايشان را ادامه مي‌دهند.

به اين ترتيب روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد تا اين كه بعد از يك ماه تعقيب و مراقبت‌هاي پليسي، 11 مرد در اين رابطه دستگير شدند و 40 گروگان كه در كمپ اجباري آنها زنداني بودند، آزاد و تحويل خانواده‌‌هايشان شدند.افراد دستگير شده به همدستي با 6 متهم بازداشت شده ديگر در آدم‌ربايي و شكنجه دادن مردم اعتراف كردند.

اعضاي اين باند تبهكاري كه 17 نفر هستند، به اتهام ارتكاب جرايم خشن با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. بازپرس طوفاني، رئيس شعبه 12 دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 2 تهران پس از اخذ آخرين دفاع از اعضاي اين شبكه تبهكاري، آنها را به اتهام مشاركت در آدم‌ربايي، حبس غيرقانوني افراد، جعل عنوان ماموران انتظامي، شكنجه افراد ربوده شده و اخاذي از خانواده‌هاي آنها گناهكار شناخت و برايشان شديدترين مجازات‌ها را خواست. بازپرس ، پرونده متهمان را با صدور كيفرخواست به دادگاه ارسال كرد تا اعضاي باند تبهكاري بزودي محاكمه شوند.
برچسب ها: مجازات ، کمپ وحشت
ارسال به دوستان
هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است فیلم سروش صحت اکرانش عقب افتاد، مشکل «زنده‌شور» رفع شد بازگشت کامل خدمات بانک صادرات به حالت عادی انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد شماره‌ای که می‌درخشد؛ با سیم‌کارت ۰۹۰۰، برنده ۹۰۰ میلیون تومان شوید! نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رهبر انقلاب با مذاکره از موضع قدرت مخالفتی ندارند