فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۰۲-۱۰-۱۳۸۹
کد ۱۵۰۲۹۷
انتشار: ۱۸:۱۶ - ۰۲-۱۰-۱۳۸۹

مايلي‌كهن: فردوسي‌پور فكر مي‌‌كند من "قاق " هستم

عصر ایران
وي با اشاره به حركت شيث رضايي در مورد بازوبند كاپيتاني پرسپوليس و بستن آن بر روي مچش گفت: او قصد بي‌احترامي به بازوبند را نداشت. او جوان است و احساسي. به اين مسئله دامن نزنيد.

فارس: سرمربي سايپا گفت: مجري برنامه 90 تصور مي‌كند من "قاق " هستم.

محمد مايلي‌كهن پس از شكست يك بر صفر برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت‌: فوتبال خوبي بازي كرديم. البته دو تيم موقعيت چنداني نداشتند و بر روي يك ضربه كرنر دروازه ما باز شد. من به بازيكنان بارها گفته‌ بودم تير يك را مهار كنند اما اين كار را نكردند و از همان جا گل خورديم. به پرسپوليس و علي دايي تبريك مي‌گويم هرچند تيم ما در نيمه دوم خوب شد اما بازيكنان ما در حد خودشان نبودند. ما مي‌توانستيم بهتر باشيم.

وي كه بر سر قرار گرفتن ميكروفون برنامه 90 بر روي ميز مصاحبه با خبرنگار اين برنامه جر و بحث داشت سرانجام پذيرفت كه با وجود اين ميكروفون صحبت كند و گفت:‌ من از اينكه تيم سايپا شكست خورد ناراحتم زيرا تيم من بود و به پرسپوليس تبريك مي‌گويم با اين حال از آن مربيان نيستيم كه زمين و آسمان را پس از باخت به هم ببافم.

مايلهي كهن ادامه داد: در پايان مسابقه علي دايي و كاشاني به رختكن تيم ما آمدند. اين مسائل در فوتبال ارزش دارد و مي‌ماند. فوتبال اگر به دست فوتبالي‌ها باشد مشكلاتش حل مي‌شود.

وي با خوشحالي از غيبت خبرنگار شبكه خبر در نشست خبري گفت:‌ خوشحالم كه ايشان در اين برنامه حضور ندارند زيرا برخي خبرنگاران فقط يك سوال بلدند بپرسند و آن هم در مورد اخراج من است. آنها كم لطفي مي‌كنند و اين سؤال را از مديرعامل و ساير مسئولان باشگاه سايپا نيز مي‌پرسند. يك خبرنگار وظايفي دارد.

وي در مورد اشاره به وضعيت تيمش گفت: دور برگشت را خوب آغاز كرديم اما دوباره شكست خورديم. در ديدار با فولاد درحالي كه 5 بر 2 جلو بوديم بازي مساوي شد و پس از آن گفتم كه مسئول تيم من هستم.

مايلي كهن در مورد كاپيتاني تيم پرسپوليس گفت: نظر خاصي در اين مورد ندارم اما بعد از علي پروين من كاپيتان پرسپوليس شدم. پس از 14 سال بازي كردن در پرسپوليس بازوبند كاپيتاني را به بازو بستم اما فردوسي‌پور فكر مي‌كند من «قاق» هستم و اين مسائل را نمي‌گويد. من هيچگاه مقابل بزرگتر از خودم مانند محمد پنجعلي راه نرفتم. در آن زمان كه كاپيتان بودم پرسپوليس بهترين دوران خود را داشت و در "جام در جام " قهرمان شديم و هيچكس هم سر بازوبند دعوا نداشت.

وي با اشاره به حركت شيث رضايي در مورد بازوبند كاپيتاني پرسپوليس و بستن آن بر روي مچش گفت: او قصد بي‌احترامي به بازوبند را نداشت. او جوان است و احساسي. به اين مسئله دامن نزنيد.

وي در مورد تيم ملي گفت: در اين زمينه حرفي نمي‌زنم و فقط براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌كنم.

مايلي‌كهن در مورد اينكه بهتر نبود اين بازي در كرج برگزار شود‌، گفت: استان البرز به تازگي تأسيس شده و مي‌توانست ميزبان اين بازي باشد اما شايد شرايط ايده‌آل براي برگزاري اين بازي فراهم نبوده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد مسکن رکورد دار رکود در 1404 شد واکنش وزارت خارجه به نقض یادداشت تفاهم خاتمه جنگ از سوی آمریکا