فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۳-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۷۶۹۵
انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۳-۰۵-۱۳۸۹

محاكمه زنی كه به خاطر موبايل دخترش را كشت

عصر ایران
روز حادثه بسيار عصباني بودم و مائده هم به شدت من را اذيت مي‌كرد. گوشي موبايل من را به سمتي پرتاب كرد و من هم كه از اين كار او عصباني شده بودم، دهانش را گرفتم تا تنبيهش كنم.
فارس: ظهر 11 تير سال گذشته، مأموران كلانتري 158 كيانشهر از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي از وقوع يك فقره مرگ مشكوك باخبر شدند.

مأموران با حضور در يكي از درمانگاه‌هاي منطقه متوجه شدند دختربچه‌ 3 ساله‌اي به نام مائده كه توسط والدينش به درمانگاه آورده شده بود، به طرز مشكوكي فوت كرده است.

بعد از انتقال جسد مائده به پزشكي قانوني، پزشكان اعلام كردند كه مائده بر اثر خفگي كشته شده است و آثار متعدد كبودي نيز روي صورت و اطراف چشمان او مشاهده شده بود.

پدر مائده اظهار داشت: توسط همسرش از بيماري دخترش باخبر شده و وقتي به خانه آمده است با جسد بي‌جان مائده روبه‌رو شده و او را به درمانگاه برده است. مادر مائده نيز بازداشت و در اولين جلسه تحقيقات به ارتكاب قتل مائده اعتراف كرد.

وي اظهار داشت: روز حادثه بسيار عصباني بودم و در يك لحظه مائده گوشي موبايل من را به زمين كوبيد. من هم عصباني شدم و با دستم دهان او را گرفتم تا بي‌حال شد. بعد از چند دقيقه با شوهرم تماس گرفتم و از او خواستم به خانه بيايد تا مائده را به بيمارستان برسانيم.

با اعتراف متهم، قرار مجرميت وي از سوي دادسراي جنايي تهران صادر و پرونده به شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران ارجاع داده شد كه صبح امروز به رياست محمدي كشكولي به آن رسيدگي شد.

ذبيح‌زاده، نماينده دادستان با اشاره به اعلام گذشت اولياي‌دم، خواستار مجازات متهم از جنبه عمومي جرم و به اتهام مباشرت در قتل عمدي و همچنين كودك‌آزاري شد.

متهم در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اتهام قتل را قبول دارم گفت: روز حادثه بسيار عصباني بودم و مائده هم به شدت من را اذيت مي‌كرد. گوشي موبايل من را به سمتي پرتاب كرد و من هم كه از اين كار او عصباني شده بودم، دهانش را گرفتم تا تنبيهش كنم.

تحقيقات نشان داده بود كه مائده به طور متناوب از سوي مادرش مورد ضرب وشتم قرار مي‌گرفته است ولي مادر او در جواب به سؤال قاضي كه آثار كبودي روي صورت و دور چشمان مائده به چه علت است گفت: نمي‌دانم. من گاهي اوقات او را تنبيه مي‌كردم ولي روز حادثه او را نزدم. در حال حاضر فقط من متهم هستم و كسي از همسرم كه او هم مائده را كتك مي‌زد، سؤالي نمي‌پرسد.

بعد از اظهارات متهم در بيان آخرين دفاع كه ضمن اظهار پشيماني از قتل فرزندش، خواستار بخشش از دادگاه بود، قاضي محمدي‌كشكولي و مستشاران دادگاه وارد شور شدند و در نهايت زن جوان را به 5 سال حبس و مراجعه اجباري به روانپزشك تا تأييد رسمي سلامت رواني محكوم كردند.
برچسب ها: حوادث ، قتل ، موبایل ، متهم
ارسال به دوستان
توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند