فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۳-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۷۶۹۵
انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۳-۰۵-۱۳۸۹

محاكمه زنی كه به خاطر موبايل دخترش را كشت

عصر ایران
روز حادثه بسيار عصباني بودم و مائده هم به شدت من را اذيت مي‌كرد. گوشي موبايل من را به سمتي پرتاب كرد و من هم كه از اين كار او عصباني شده بودم، دهانش را گرفتم تا تنبيهش كنم.
فارس: ظهر 11 تير سال گذشته، مأموران كلانتري 158 كيانشهر از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي از وقوع يك فقره مرگ مشكوك باخبر شدند.

مأموران با حضور در يكي از درمانگاه‌هاي منطقه متوجه شدند دختربچه‌ 3 ساله‌اي به نام مائده كه توسط والدينش به درمانگاه آورده شده بود، به طرز مشكوكي فوت كرده است.

بعد از انتقال جسد مائده به پزشكي قانوني، پزشكان اعلام كردند كه مائده بر اثر خفگي كشته شده است و آثار متعدد كبودي نيز روي صورت و اطراف چشمان او مشاهده شده بود.

پدر مائده اظهار داشت: توسط همسرش از بيماري دخترش باخبر شده و وقتي به خانه آمده است با جسد بي‌جان مائده روبه‌رو شده و او را به درمانگاه برده است. مادر مائده نيز بازداشت و در اولين جلسه تحقيقات به ارتكاب قتل مائده اعتراف كرد.

وي اظهار داشت: روز حادثه بسيار عصباني بودم و در يك لحظه مائده گوشي موبايل من را به زمين كوبيد. من هم عصباني شدم و با دستم دهان او را گرفتم تا بي‌حال شد. بعد از چند دقيقه با شوهرم تماس گرفتم و از او خواستم به خانه بيايد تا مائده را به بيمارستان برسانيم.

با اعتراف متهم، قرار مجرميت وي از سوي دادسراي جنايي تهران صادر و پرونده به شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران ارجاع داده شد كه صبح امروز به رياست محمدي كشكولي به آن رسيدگي شد.

ذبيح‌زاده، نماينده دادستان با اشاره به اعلام گذشت اولياي‌دم، خواستار مجازات متهم از جنبه عمومي جرم و به اتهام مباشرت در قتل عمدي و همچنين كودك‌آزاري شد.

متهم در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اتهام قتل را قبول دارم گفت: روز حادثه بسيار عصباني بودم و مائده هم به شدت من را اذيت مي‌كرد. گوشي موبايل من را به سمتي پرتاب كرد و من هم كه از اين كار او عصباني شده بودم، دهانش را گرفتم تا تنبيهش كنم.

تحقيقات نشان داده بود كه مائده به طور متناوب از سوي مادرش مورد ضرب وشتم قرار مي‌گرفته است ولي مادر او در جواب به سؤال قاضي كه آثار كبودي روي صورت و دور چشمان مائده به چه علت است گفت: نمي‌دانم. من گاهي اوقات او را تنبيه مي‌كردم ولي روز حادثه او را نزدم. در حال حاضر فقط من متهم هستم و كسي از همسرم كه او هم مائده را كتك مي‌زد، سؤالي نمي‌پرسد.

بعد از اظهارات متهم در بيان آخرين دفاع كه ضمن اظهار پشيماني از قتل فرزندش، خواستار بخشش از دادگاه بود، قاضي محمدي‌كشكولي و مستشاران دادگاه وارد شور شدند و در نهايت زن جوان را به 5 سال حبس و مراجعه اجباري به روانپزشك تا تأييد رسمي سلامت رواني محكوم كردند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: حوادث ، قتل ، موبایل ، متهم
ارسال به دوستان
وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟ تصویری که از داخل منزل شهید لاریجانی منتشر شد دیدنی های امروز؛ از موج گرمای اروپا تا امداد و نجات در ونزوئلا جوانان در بودجه کجایند؟ بیت کوین در آستانه سقوط قیمت بیشتر قرار دارد؟