فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۱-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۳۵۸۰
انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۱-۰۴-۱۳۸۹

سازندگان مجسمه‌هاي سرقتي دوباره مثل آن مجسمه‌ها را مي‌سازند


فارس: شهردار منطقه 6 گفت: سازمان زيباسازي شهرداري تهران از سازند‌گان مجسمه‌هاي سرقتي شهر تهران خواسته‌ است؛ دوباره آن مجسمه‌ها را بسازند.

مصطفي سليمي با اشاره به سرقت تعدادي از مجسمه‌هاي شهر تهران در 3 ماهه اول سال جاري گفت: 3 مجسمه به سرقت رفته در منطقه 6 شهرداري تهران قرار داشت.

شهردار منطقه 6 با بيان اينكه سازمان زيباسازي شهرداري تهران با سازندگان مجسمه‌هاي به سرقت رفته تماس گرفته است، گفت: قرار است دوباره اين سازند‌گان مجسمه‌ها را بسازند.

به گفته سليمي، مجسمه مادر، ابن سينا و يك تنديس ديگر از اين منطقه به سرقت رفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان وضعیت بحرانی چادرملو پیش از تقابل با گل‌گهر؛ تمرین با ۹ بازیکن تمدید مهلت ثبت‌نام ترمیم سابقه تحصیلی تا ۹ تیر پروتون ویرا وقتی وانت بود! (+عکس) پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی و بارش باران در مازندران استادیوم آکرون؛ شاهکار معماری فوتبالی در مکزیک (+عکس) عراقچی: کشورهای منطقه اجازه ندهند از خاکشان به ایران حمله شود مرسدس بنز به رنگ قرمز سیگنال (+عکس) با سعدی در گلستان : به تیشه کس نخراشد ز رویِ خارا گِل / چنان که بانگِ درشت تو می‌خراشد دل (+صدا) عارف: مهمانان خارجی از جمعه برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید وارد ایران می‌شوند ماهی مرکب خون‌آشام؛ موجود اسرارآمیز اعماق اقیانوس وزارت خارجه : بمباران شیمایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است ایران بدشانس‌ترین تیم تاریخ جام‌های جهانی
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟