فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۱-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۳۵۸۰
انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۱-۰۴-۱۳۸۹

سازندگان مجسمه‌هاي سرقتي دوباره مثل آن مجسمه‌ها را مي‌سازند


فارس: شهردار منطقه 6 گفت: سازمان زيباسازي شهرداري تهران از سازند‌گان مجسمه‌هاي سرقتي شهر تهران خواسته‌ است؛ دوباره آن مجسمه‌ها را بسازند.

مصطفي سليمي با اشاره به سرقت تعدادي از مجسمه‌هاي شهر تهران در 3 ماهه اول سال جاري گفت: 3 مجسمه به سرقت رفته در منطقه 6 شهرداري تهران قرار داشت.

شهردار منطقه 6 با بيان اينكه سازمان زيباسازي شهرداري تهران با سازندگان مجسمه‌هاي به سرقت رفته تماس گرفته است، گفت: قرار است دوباره اين سازند‌گان مجسمه‌ها را بسازند.

به گفته سليمي، مجسمه مادر، ابن سينا و يك تنديس ديگر از اين منطقه به سرقت رفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان وضعیت بحرانی چادرملو پیش از تقابل با گل‌گهر؛ تمرین با ۹ بازیکن تمدید مهلت ثبت‌نام ترمیم سابقه تحصیلی تا ۹ تیر پروتون ویرا وقتی وانت بود! (+عکس) پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی و بارش باران در مازندران استادیوم آکرون؛ شاهکار معماری فوتبالی در مکزیک (+عکس)
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟