فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۷۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۷-۰۴-۱۴۰۵
کد ۱۱۷۳۵۴۸
انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۷-۰۴-۱۴۰۵

سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد که بجنگد، اطلاعی ندارم (+فیلم)

سردار حسین محبی
رئیس جمهور پیش از این گفته بود: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود را به سپاه  دادیم تا بتواند خرج کند؛ یعنی از پول خودمان ارزی که داشتیم  را به آن عزیزان دادیم.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: از این که دولت برای تامین بودجه جنگ به سپاه نفت داده باشد اطلاعی ندارم اما وظیفه دولت، پشتیبانی از نیرو‌های نظامی برای انجام مأموریت‌هایشان است.

به گزارش دانشجو؛ سردار حسین محبی، سخنگوی سپاه پاسداران در حاشیه هم اندیشی با رسانه ها و در پاسخ به پرسشی در باره 20 میلیون بشکه نفتی که گفته می شود دولت به این نهاد داده اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: وظیفه دولت، پشتیبانی از نیرو‌های نظامی برای انجام مأموریت‌هایشان است. سپاه برای تجهیز و پشتیبانی از یگان‌های مختلف خود به بودجه نیاز دارد و دولت موظف است این بودجه را تأمین کند. دولت موظف به حمایت از نیرو‌های مسلح است و در شرایطی که کشور با ابرقدرت‌ها درگیر جنگ باشد، این حمایت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

رئیس جمهور پیش از این گفته بود: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود را به سپاه  دادیم تا بتواند خرج کند؛ یعنی از پول خودمان ارزی که داشتیم  را به آن عزیزان دادیم.

سردار حسین محبی: از این که دولت به سپاه نفت داده باشد تا بجنگد، اطلاعی ندارم

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سپاه ، نفت ، دولت
ارسال به دوستان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟