فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۰۱-۰۲-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۷۵۰۵
انتشار: ۱۶:۴۳ - ۰۱-۰۲-۱۴۰۵

واکنش ایران به بازداشت شماری از افراد در امارات

امارات
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اقدام دولت امارات متحده عربی در بازداشت تعدادی از افراد به بهانه‌های واهی را به شدت محکوم کرد. اسماعیل بقائی با انتقاد از رفتارهای انتقام‌جویانه، بر لزوم رعایت کرامت انسانی و بازگشت به اصل حسن همجواری تأکید نمود.

سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام امارات متحده عربی در بازداشت شماری از افراد، به بهانه‌های واهی و بی‌اساس را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل بقائی خاطرنشان کرد: طرح این نوع ادعاهای بی‌مبنا و فضاسازی ضدایرانی نمی‌تواند اذهان را از مسئولیت مستقیم حامیان و پشتیبانان متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی در تجاوز نظامی علیه ایران منحرف کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه این‌گونه فرافکنی‌ها کمکی به اعتمادسازی بین کشورهای منطقه نخواهد کرد، دولت امارات را به رعایت حقوق و کرامت انسانی افراد و پرهیز از رفتارهای انتقام‌جویانه و بازگشت به اصل حسن همجواری دعوت کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟ تصویری که از داخل منزل شهید لاریجانی منتشر شد دیدنی های امروز؛ از موج گرمای اروپا تا امداد و نجات در ونزوئلا جوانان در بودجه کجایند؟