فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۹۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۴
کد ۱۰۹۹۵۸۵
انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۴

ساعت کاری ادارات ۹ تا ۱۳ می شود؟

ساعت کاری ادارات  ۹ تا ۱۳ می شود؟
رئیس سازمان اداری و استخدامی در پاسخ به پرسشی درباره تغییر ساعت کاری ادارات و تعطیلی پنجشنبه‌ها، گفت: لایحه‌ای دوفوریتی به مجلس داده بودیم که دوفوریت آن تصویب نشد و به شکل عادی در دست بررسی است و اگر آن لایحه تصویب شود بر اساس همان عمل می‌کنیم. 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره سخنان اخیر رئیس‌جمهوری در زمینه کاهش ساعت کاری، گفت: سخنان رئیس‌جمهوری در زمینه ساعت کاری ۹ تا ۱۳ مربوط به سبک‌سازی فعالیت‌های دولت است که اگر در مجلس اجازه تصمیم‌گیری به دولت درباره ساعت کاری داده شود، راحت‌تر می‌توانیم تعیین کنیم. 

به گزارش عصر ایران؛ علاءالدین رفیع‌زاده رییس سازمان اداری و استخدامی، روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: لایحه‌ای دوفوریتی به مجلس داده بودیم که دوفوریت آن تصویب نشد و به شکل عادی در دست بررسی است و اگر آن لایحه تصویب شود بر اساس همان عمل می‌کنیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، با بیان اینکه کوچک‌سازی دولت تنها راه ارتقای بهره‌وری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و روان‌سازی ارائه خدمات به مردم است، اظهار کرد: موضوع کوچک‌سازی، حذف موازی‌کاری‌ها و حذف واحدهایی است که بود و نبودشان فرقی ندارد. 

وی یادآور شد: مصوبه ساماندهی برخی دستگاه‌های غیرضروری آماده است و مثلاً قرار است هر وزارتخانه، اداره کل استانی داشته باشد و همه زیرمجموعه‌های آن وزارتخانه در همان اداره‌کل تجمیع شوند. 

رفیع‌زاده با بیان اینکه در برخی حوزه‌ها دستگاه‌های موازی زیادی داریم که برایش تدبیر می‌کنیم، ادامه داد: مثلاً واحدهای آموزشی و پژوهشی متعلق به دستگاه‌ها، کار موازی با دانشگاه‌ها انجام می‌دهند و باید ساماندهی شوند. 

رئیس سازمان اداری و استخدامی در پاسخ به پرسشی درباره تغییر ساعت کاری ادارات و تعطیلی پنجشنبه‌ها، گفت: لایحه‌ای دوفوریتی به مجلس داده بودیم که دوفوریت آن تصویب نشد و به شکل عادی در دست بررسی است و اگر آن لایحه تصویب شود بر اساس همان عمل می‌کنیم. 

وی در پاسخ به پرسشی درباره سخنان اخیر رئیس‌جمهوری در زمینه کاهش ساعت کاری، تصریح کرد: سخنان رئیس‌جمهوری در زمینه ساعت کاری ۹ تا ۱۳ مربوط به سبک‌سازی فعالیت‌های دولت است که اگر در مجلس اجازه تصمیم‌گیری به دولت درباره ساعت کاری داده شود، راحت‌تر می‌توانیم تعیین کنیم. 

رفیع زاده با تاکید بر اینکه هیچ دولتی به اندازه دولت چهاردهم نسبت به عدالت در استخدام نیرو توجه و جذب نخبگان توجه نداشته است، یادآور شد: گواه این ادعا چند مصوبه و بخشنامه‌ای است که در این دولت ابلاغ شده و شامل دستورالعمل جذب و استخدام نخبگان در ماه‌های گذشته و دستورالعمل جذب عادلانه نیرو است، همچنین مصوبه ضوابط تعیین مدیران حرفه‌ای را ابلاغ کرده‌ایم. دولت و شخص رئیس‌جمهوری توجه ویژه‌ای به عدالت در جذب نیروها دارد و کارها بر این مبنا پیش می‌روند.

ارسال به دوستان
پروتون ویرا وقتی وانت بود! (+عکس) پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی و بارش باران در مازندران استادیوم آکرون؛ شاهکار معماری فوتبالی در مکزیک (+عکس) عراقچی: کشورهای منطقه اجازه ندهند از خاکشان به ایران حمله شود مرسدس بنز به رنگ قرمز سیگنال (+عکس) با سعدی در گلستان : به تیشه کس نخراشد ز رویِ خارا گِل / چنان که بانگِ درشت تو می‌خراشد دل (+صدا) عارف: مهمانان خارجی از جمعه برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید وارد ایران می‌شوند ماهی مرکب خون‌آشام؛ موجود اسرارآمیز اعماق اقیانوس وزارت خارجه : بمباران شیمایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است ایران بدشانس‌ترین تیم تاریخ جام‌های جهانی پوتین: اوکراین در تمامی خطوط در حال عقب‌نشینی است انگلیس اجرای توافق ایران و آمریکا را ضروری دانست احقاق حق بازنشستگان با اجرای حکم کلان قضایی به ارزش ۸۶ هزار میلیارد تومان سقوط هواپیما در فرانسه؛ ۱۱ نفر کشته شدند ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟