کد خبر ۱۰۷۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۱۸-۰۴-۱۴۰۴
کد ۱۰۷۵۵۳۱
انتشار: ۲۰:۳۷ - ۱۸-۰۴-۱۴۰۴

ساعت کاری ادارات هرمزگان کاهش پیدا کرد

ساعت کاری ادارات هرمزگان کاهش پیدا کرد
معاون توسعه استاندار هرمزگان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی لازم را برای جبران کسر ساعات کار با استفاده از ظرفیت آئین‌نامه دورکاری هیئت وزیران به عمل آورده و به‌گونه‌ای نظارت کنند که خللی در ارائه خدمات مطلوب به مردم استان ایجاد نشود.
معاون توسعه استاندار و دبیر شورای اداری هرمزگان اعلام کرد: ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان با هدف مدیریت مصرف انرژی و جلوگیری از قطع برق مشترکان خانگی، یک ساعت کاهش پیدا کرد.
 
به گزارش ایرنا، محسن خاکی نهاد شامگاه چهارشنبه در این راستا افزود: پیرو درخواست شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان و باتوجه به افزایش دما و گرمای شدید در روزهای آینده، به‌منظور مدیریت مصرف انرژی و جلوگیری از قطع برق مشترکان خانگی، با موافقت استاندار، ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی از تاریخ شنبه ۲۱ تیرماه تا اطلاع بعدی‌ از ساعت ۰۷:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ظهر تعیین و ابلاغ می‌شود.
 
خاکی نهاد خاطرنشان کرد: ساعات کار (آغاز و پایان) واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی، عملیاتی، خدمت‌رسان و دارای نوبت کاری، راهداری، بیمارستان‌ها، اورژانس، خدمات درمانی و بهداشتی، امدادرسانی جاده‌ای و خدمات عمومی، بخش‌های خدماتی شهرداری‌ها و آتش‌نشانی‌ها که مستقیم به مردم خدمت ارائه می‌کنند مشمول این ابلاغ نیست و طبق روال جاری و با رعایت مفاد هیئت وزیران خواهد بود.
 
معاون توسعه استاندار هرمزگان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی لازم را برای جبران کسر ساعات کار با استفاده از ظرفیت آئین‌نامه دورکاری هیئت وزیران به عمل آورده و به‌گونه‌ای نظارت کنند که خللی در ارائه خدمات مطلوب به مردم استان ایجاد نشود.
 
خاکی‌نهاد یادآورشد: دستگاه‌های مشمول، بانک‌ها، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی مکلف هستند ضمن رعایت مفاد تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص الزامات صرفه‌جویی مصرف انرژی همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق استان داشته و اهتمام لازم برای صرفه‌جویی و کاهش مصرف برق در ساعات اداری و خاموشی روشنایی‌های غیرضروری، سامانه‌های سرمایشی و تجهیزات پرمصرف برقی همزمان با خاتمه کار را به عمل آورند.
 
وی همچنین با اشاره به اعلام پیک روز از ساعت ۱۲ تا ۱۷ تصریح کرد: بر اساس گزارشات دریافتی، با کاهش یک ساعت کاری، ۲۰ مگاوات ساعت صرفه جویی خواهد شد.
ارسال به دوستان
«کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد