فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۵۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۵-۰۲-۱۴۰۴
کد ۱۰۵۴۴۰۶
انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۵-۰۲-۱۴۰۴

دو بازیکن استقلال خوزستان اخراج شدند

دو بازیکن استقلال خوزستان اخراج شدند
محمود مطلق‌زاده و محمد آبشک با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه استقلال خوزستان تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات این تیم محروم شدند.
 دو بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل مسائل انضباطی از این تیم کنار گذاشته شدند.
 
به گزارش ایسنا؛ محمود مطلق‌زاده و محمد آبشک با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه استقلال خوزستان تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات این تیم محروم شدند.
 
همچنین به در روزهای اخیر نیز تمرینات استقلال خوزستان به دلیل برخی حواشی برگزار نشد. 
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
«میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ