فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۸۳۹۲
انتشار: ۱۸:۳۶ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳

سرماخوردگی گندوز، پرسپولیس را به دردسر انداخت

سرماخوردگی گندوز، پرسپولیس را به دردسر انداخت
الکسیس گندوز، دروازه‌بان اول پرسپولیس، به دلیل ابتلا به سرماخوردگی، دیدار تیمش مقابل شمس آذر را از دست داد.

دروازه بان اول تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل ابتلا به بیماری سرماخوردگی در دیدار با شمس آذر غایب است.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر شامگاه شنبه ۵ آبان در ورزشگاه شهدای شهر قدس و از ساعت ۱۹:۱۵ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

در ترکیب اعلام شده از سوی باشگاه پرسپولیس برای این بازی نام «الکسیس گندوز» دروازه بان الجزایری و محبوب سرخ‌ها در بین بازیکنان دیده نمی‌شود. گندوز به دلیل ابتلاء به بیماری سرماخوردگی در بازی امروز غایب است و امیررضا رفیعی جایگزین وی شده است.

صبح امروز شنبه پزشکان پرسپولیس به این دروازه بان سرم تزریق می‌کنند و او اصرار داشت که در درون دروازه پرسپولیس بایستد اما با مخالفت پزشکان همراه شد.

ارسال به دوستان
پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل کوبا در لیگ ملت‌ها پزشکیان: همه ظرفیت‌ها را برای کاهش مشکلات مردم به‌کار گرفته ایم فوتبال ایران در میانه میدان سیاست و احساسات آیت الله کریمی جهرمی: مردم باید در جریان واقعیت ها و محدودیت‌های کشور قرار گیرند هشدار هواشناسی برای رگبار و تندباد در ۱۷ استان کشور اشک‌هایت را بگذار برای استوری اینستاگرام محققان: تحمل استرس می‌تواند ساختار خون ما را از نظر فیزیکی تغییر دهد قالیباف: با جدیت پیگیر خاتمۀ جنگ در لبنان هستیم امین حیایی، جواد رضویان، نعیمه نظام‌دوست، سحر دولتشاهی و... روی پرده‌ می‌روند هند محدودیت تردد در تنگه هرمز را لغو کرد هزار کشته در 4 روز در اثر موج گرمای فرانسه جزئیات دسترسی به مراسم تشییع رهبر شهید از چهار پهنه تهران ولایتی: حزب‌الله حافظ حقیقی استقلال و موجودیت لبنان است انتقاد "دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری" از بیانیه "برخی خبرگان" درباره مذاکرات تداوم موفقیت‌های بیمه ملت در حوزه اتکایی / تمدید مجوزهای قبولی اتکایی از داخل و خارج کشور
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟