فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۸-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۸۴۱۹
انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۸-۰۵-۱۴۰۳

ورود جنگنده‌ های «اف ۲۲» آمریکا به منطقه

ورود جنگنده‌ های «اف ۲۲» آمریکا به منطقه
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از ورود جنگنده‌ های «اف ۲۲» نیروی هوایی به حوزه مأموریت آن در منطقه خاورمیانه خبر داد.
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا از ورود هواپیماهای نظامی «اف۲۲ رپتور» این کشور به منطقه برای حمایت از رژیم صهیونیستی در مقابل حمله احتمالی ایران و محور مقاومت خبر داد.
 
به گزارش مهر به نقل از الجزیره، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از ورود جنگنده‌های «اف ۲۲» نیروی هوایی به حوزه مأموریت آن در منطقه خاورمیانه خبر داد.
 
سنتکام اعلام کرد که هواپیماهای «اف ۲۲ رپتور» F-22 Raptor نیروی هوایی این کشور به عنوان بخشی از رویکرد تقویت نظامی آمریکا و بازآرایی نیروها برای مقابله با تهدیدات ایران و نیروهای وابسته به آن علیه اسرائیل، وارد حوزه مأموریت خود در منطقه شده‌اند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: جنگنده ، آمریکا
ارسال به دوستان
یک نام، دو دنیای متفاوت؛ تفاوت های شگفت انگیز فیل آفریقایی و آسیایی که نمی دانستید! (+اینفوگرافیک) عدد ۳ دست از سر تیم ملی فوتبال ایران برنداشت؛ حتی در آخرین ثانیه افت رتبه تمام دانشگاه‌های ایرانی در کیو اس ۲۰۲۷؛ پیشروی عربستان و امارات (+جدول) Le MANSORY؛ یکی از متفاوت ترین پروژه های منصوری (+تصاویر) مغز مصنوعی ساختیم /یک موفقیت بزرگ علمی برای ایران حمله پهپادی و موشکی مجدد به پایگاه های آمریکا در بحرین و کویت راز اسکرول کردن‌های طولانی چیست؟ / چرا نمی‌توانیم گوشی را زمین بگذاریم؟ ایتاکوای؛ یکی از زیباترین صحنه های آمازون از نگاه ماهواره (تصویری) به این دلیل وسط تابستان سرما می‌خوریم / آیا باد کولر باعث سرماخوردگی می‌شود؟ تاریخ به روایت تصویر / کارزار انتخاباتی حزب نازی برای انتخابات رایشتاگ ایکس-۶۵ وارد مرحله نهایی ساخت شد؛ هواپیمایی که بدون سطوح کنترل پرواز می‌کند ایران رسما از جام جهانی حذف شد منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟ مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک)