فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۲۰-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۸۱۱۹۷
انتشار: ۱۹:۱۸ - ۲۰-۰۴-۱۴۰۳

مشاهده پشه تب دنگی در رامسر

مشاهده پشه تب دنگی در رامسر
تعدادی از بیماران در جنوب کشور که در کشورهای خلیج فارس سکونت داشتند به دلیل ابتلا به تب به ایران آمدند و متاسفانه تعدادی از این بیماران فوت شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: پشه آئدس در برخی مناطق از جمله در گیلان همسایه غربی مازندران و همچنین در شهرستان رامسر مشاهده شده است، اما ابتلا افراد به بیماری تب دنگی در این منطقه و در استان تاکنون گزارش نشده است.
 
به گزارش ایسنا، فرهاد غلامی امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تعدادی از بیماران در جنوب کشور که در کشورهای خلیج فارس سکونت داشتند به دلیل ابتلا به تب به ایران آمدند و متاسفانه تعدادی از این بیماران فوت شدند.
 
وی با تاکید براینکه باید مکان‌های انباشت زباله، دپو لاستیک و آب‌های سطحی کانال و برکه مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه برای مهار پشه آئدس مانند سم پاشی آغاز شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: مردم باید ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این خصوص، از حضور در کنار برکه‌های آب راکد، محل تجمع زباله‌ها یا دپوی لاستیک‌ها خودداری کنند.
برچسب ها: تب دنگی ، رامسر
ارسال به دوستان
ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تبعید ملی‌پوشان اروگوئه به کلاس اکونومی؛ تنبیه پس از حذف از جام جهانی عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند خبر تلخ برای ستاره هلند در جام جهانی ۲۰۲۶ اسرائیل فردا از ۲ منطقه در جنوب لبنان عقب‌نشینی می‌کند رامین رضاییان؛ استاد آندرلپ در قامت یک گلزن تمام‌عیار لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟ سانتی‌مترهای نحس؛ کابوس امیر قلعه‌نویی در جام جهانی نتانیاهو: ما طرف قرارداد ایران و آمریکا نیستیم