فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۷۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۷۶۷۲۹
انتشار: ۲۳:۳۸ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۳

کاهش ساعت کاری ادارات بوشهر در روز دوشنبه

کاهش ساعت کاری ادارات بوشهر در روز دوشنبه
با توجه به هشدار قرمز هواشناسی در خصوص افزایش دمای بالای ۵٠ درجه در برخی از شهرهای استان بوشهر، ساعات کار دستگاه های اجرایی از ۶:۰۰ لغایت ۱۱:۰۰ تعیین شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان فردا، دوشنبه چهارم تیرماه کاهش یافته است.
 
"کورش دهقان" شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی در خصوص افزایش دمای بالای ۵٠ درجه در برخی از شهرهای استان بوشهر، ساعات کار دستگاه های اجرایی از ۶:۰۰ لغایت ۱۱:۰۰ تعیین شده است.
 
وی افزود: کاهش ساعات کاری دستگاه های دولتی در راستای سلامت مردم و با هدف کمک به پایداری شبکه برق در استان بوشهر اتخاذ شده است.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر تصریح کرد: این تصمیم فقط برای فردا اجرایی می شود.
 
دهقان عنوان کرد: دستگاه های خدمت رسان از جمله مراکز درمانی مشمول این کاهش ساعات کاری نمی شوند.
 
وی بیان کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی خواسته شده که کارمندان ساعت کاری باقیمانده را به شکل دور کاری سپری کنند.
 
در سه روز گذشته چندین شهر استان بوشهر دمای بالای ۵۰ درجه را تجربه کرده اند.
برچسب ها: بوشهر ، ادارات
ارسال به دوستان
ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تبعید ملی‌پوشان اروگوئه به کلاس اکونومی؛ تنبیه پس از حذف از جام جهانی عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند خبر تلخ برای ستاره هلند در جام جهانی ۲۰۲۶ اسرائیل فردا از ۲ منطقه در جنوب لبنان عقب‌نشینی می‌کند رامین رضاییان؛ استاد آندرلپ در قامت یک گلزن تمام‌عیار لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟ سانتی‌مترهای نحس؛ کابوس امیر قلعه‌نویی در جام جهانی نتانیاهو: ما طرف قرارداد ایران و آمریکا نیستیم