فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۷۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۷۶۵۶۷
انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۳

چرا نوشیدنی‌های سرد را نباید با نی نوشید؟

چرا نوشیدنی‌های سرد را نباید با نی نوشید؟
شما نباید برای نوشیدنی سرد از نی استفاده کنید، زیرا مایع سرد قبل از اینکه وارد گلو شود باید حداقل کمی در دهان گرم شود.

مایع یخی باعث انقباض شدید ماهیچه های حلق می شود که اعصاب و رگ های خونی را فشرده می کند. برای برخی، این یخی ممکن است باعث ناراحتی و درد شود.

اگر می خواهید در روزهای گرم یک نوشیدنی سرد همراه با یخ بنوشید، بهتر است این کار را به آرامی انجام دهید و بین جرعه ها مکث کنید.

شما نباید از نی استفاده کنید زیرا مایع سرد قبل از اینکه وارد گلو شود باید حداقل کمی در دهان گرم شود.

در غیر این صورت حس حس می کنید مغزتان یخ زده

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نوشیدنی سرد ، نی ، رگ عصبی
ارسال به دوستان
علاقه به پیاز شاید نشانه‌ای از سلامت بهتر باشد! شواهدی از تحولی بزرگ در تکامل انسان در حال شکل‌گیری است! فهرست ۳۲ تیم مرحله حذفی جام جهانی و برنامه بازی ها عکس یادگاری «بادیگاردهای ظل‌السلطان، پسر ناصرالدین شاه» فعال سیاسی اصلاح‌طلب: پیش‌نویس تفاهم با آمریکا ۲۳ بار در حاکمیت چرخیده است/ پیام رهبری تذکر برای عدم خوش‌باوری بود  پارادوکسِ استعداد و شکست؛ چرا فوتبال ایران در مسیر جهانی‌شدن متوقف می‌شود؟ کاظمی: زمان امتحانات نهایی تغییر نمی‌کند یک نام، دو دنیای متفاوت؛ تفاوت های شگفت انگیز فیل آفریقایی و آسیایی که نمی دانستید! (+اینفوگرافیک) عدد ۳ دست از سر تیم ملی فوتبال ایران برنداشت؛ حتی در آخرین ثانیه افت رتبه تمام دانشگاه‌های ایرانی در کیو اس ۲۰۲۷؛ پیشروی عربستان و امارات (+جدول) Le MANSORY؛ یکی از متفاوت ترین پروژه های منصوری (+تصاویر) مغز مصنوعی ساختیم /یک موفقیت بزرگ علمی برای ایران سپاه: حمله پهپادی و موشکی به پایگاه های آمریکا در بحرین و کویت راز اسکرول کردن‌های طولانی چیست؟ / چرا نمی‌توانیم گوشی را زمین بگذاریم؟ ایتاکوای؛ یکی از زیباترین صحنه های آمازون از نگاه ماهواره (تصویری)