فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۵۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۲۰-۱۲-۱۴۰۲
کد ۹۵۰۵۱۸
انتشار: ۲۳:۴۶ - ۲۰-۱۲-۱۴۰۲

مسمومیت الکلی در هرمزگان / یک فوتی و ۴ مصدوم

مسمومیت الکلی در هرمزگان / یک فوتی و ۴ مصدوم
محمد رستاقی رئیس اورژانس شهرستان بندرلنگه هرمزگان اظهار کرد: بر اثر مسمومیت با الکل در بندر گرزه از توابع بخش شیبکوه یک نفر فوت و چهار نفر دیگر مسموم شدند.

در پی مسمومیت الکلی در بندرلنگه هرمزگان، یک نفر فوت و تاکنون ۴ نفر بستری شده اند.
 
به گزارش مهر؛ محمد رستاقی رئیس اورژانس شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: بر اثر مسمومیت با الکل در بندر گرزه از توابع بخش شیبکوه یک نفر فوت و چهار نفر دیگر مسموم شدند.
 
وی افزود: مسموم شدگان جهت درمان به بیمارستان شهدا بندرلنگه منتقل شدند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: هرمزگان ، مسمومیت
ارسال به دوستان
تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی