فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۷-۱۲-۱۴۰۲
کد ۹۴۶۵۳۲
انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۷-۱۲-۱۴۰۲

توضیحات سخنگوی دولت درباره ممنوعیت استفاده از فیلترشکن

توضیحات سخنگوی دولت درباره ممنوعیت استفاده از فیلترشکن
در این زمینه اطلاع‌رسانی و اعلام شد دستگاه‌های دولتی نباید از فیلترشکن ها استفاده کنند. مخاطب قانون ممنوعیت استفاده از فیلترشکن دستگاه‌های حاکمیتی بودند که از سوی نهادی فرادولتی اعلام شده است.
سخنگوی دولت گفت: مخاطب قانون ممنوعیت استفاده از فیلترشکن دستگاه‌های حاکمیتی بودند که از سوی نهادی فرادولتی اعلام شد.
 
به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی با اشاره به اینکه شورایی فرادولتی در زمینه ممنوعیت استفاده از فیلترشکن قانون‌گذاری کرده است، اظهار کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی و اعلام شد دستگاه‌های دولتی نباید از فیلترشکن‌ها استفاده کنند. مخاطب قانون ممنوعیت استفاده از فیلترشکن دستگاه‌های حاکمیتی بودند که از سوی نهادی فرادولتی اعلام شده است.
ارسال به دوستان
ستون نویس ورزشی آمریکا: تیم ملی ایران قربانی سیاست و تبعیض و بی عملی فیفا شد اتاق اصناف: فاکتورهای کاغذی دیگر اعتبار ندارند شهرهایی که قواعد سفر را تغییر می‌دهند (+عکس) دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد که بجنگد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟