فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۰۴۸۳
انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۲

۳ باند مواد مخدر در هرمزگان منهدم شد

۳ باند مواد مخدر در هرمزگان منهدم شد
به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان در دو روز اخیر ۳ باند مواد مخدر با دو تن مواد در این استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام 3 باند مواد مخدر در این استان و کشف دو تن مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: در دو روز اخیر 3 باند مواد مخدر با دو تن مواد در این استان کشف شده است.

وی افزود: از این سه باند، 10 دستگاه خودرو نیز کشف شده و 13 نفر نیز بازداشت شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از همکاری استانداری هرمزگان و دادگستری این استان در زمینه برخورد با بنیان های قاچاق مواد مخدر و سوخت نیز قدردانی کرد و عنوان داشت: مقابله هدفمند با قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاق سوخت به همکاری همه دستگاهها نیاز دارد.

ارسال به دوستان
رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم