فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۴ - ۱۳-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۳۳۴۱
انتشار: ۲۲:۴۴ - ۱۳-۰۹-۱۴۰۲

«درودگر» از مدیرعاملی باشگاه نساجی استعفا داد

«درودگر» از مدیرعاملی باشگاه نساجی استعفا داد
دقایقی بعد از شکست 2 بر یک تیم فوتبال نساجی ایران برابر الهلال عربستان، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه مازندرانی از سمت خود استعفا داد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پی پایان کار این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دقایقی بعد از شکست 2 بر یک تیم فوتبال نساجی ایران برابر الهلال عربستان در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 و پایان کار نساجی در این رقابت‌ها با کسب شش امتیاز و ایستادن در رده سوم گروه D این رقابت‌ها صادق درودگر مدیرعامل باشگاه مازندرانی از سمت خود استعفا کرد.

در متن استعفای درودگر آمده است:

«سلامی با عطر خداحافظی تقدیم به خانواده بزرگ باشگاه نساجی

ضمن تشکر و قدردانی از جناب آقای رضا حدادیان به خاطر اعتمادی که به بنده داشتند و در برهه‌ای حساس و در آستانه اولین تجربه بین‌المللی مسئولیت راهبری باشگاه را به همراه خود ایشان و هیئت مدیره به بنده سپردند، همچنین تشکر و قدردانی از اعضای محترم هیئت مدیره، پیشکسوتان ارزشمند، همکاران خوب و پرتلاشم در باشگاه نساجی، مربیان، بازیکنان، مجموعه کادر پزشکی و تدارکات باشگاه در تیم بزرگسالان، تیم‌های پایه و بانوان، اهالی رسانه، کارکنان ورزشگاه وطنی و همه عزیزان همراه‌ در شرکت وارش، با توجه به اینکه همواره به موفقیت و سربلندی باشگاه نساجی و فوتبال کشور علاقه‌مندم، امروز که آخرین دیدار باشگاه را در تجربه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشته‌ایم، با کمال احترام و براساس اصول مقدس مدیریت از همه عزیزان و دوستان همراه در داخل و بیرون باشگاه نساجی خداحافظی نموده و از صمیم قلب بهترین آرزوها را به هواداران عزیز این باشگاه تاریخی، مالک محترم باشگاه و همکارانم تقدیم می‌دارم.

بدیهی است در طول دوره مدیریت خود به برخی خواسته‌ها و درخواست‌های افراد مختلف بیرون از باشگاه بر اساس منافع مجموعه نساجی نه گفته‌ام و ممکن است موجب نارضایتی‌شان شده باشم، لیکن آن عزیران و دوستان ارزشمند بدانند هیچ‌گاه برای حفظ خود این واکنش را نداشته و اعتقاد قلبی‌ام همیشه این است که بودن یا نبودنم فقط زمانی ارزش دارد که در شرایط باشگاه و مطالبات علاقه‌مندان گرامی تأثیری مثبت داشته باشد.

تجربه زندگی به من آموخت، گاهی با نبودن بهتر می‌توان به پیشرفت و شکوفایی یک مجموعه کمک نمود و امروز به روشنی به این نتیجه رسیده‌ام.

ماندگار باد نام و اعتبار باشگاه نساجی‌ و درود و سپاس بر همه شما بزرگواران».

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نساجی ، استعفا ، الهلال
ارسال به دوستان
ایران، سومین تیم برتر آسیا در جام جهانی ۲۰۲۶ تعطیلی رواق کشوردوست به دلیل حفظ حرمت مکانی که به نام رهبر شهید انقلاب بود... از ورود خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث در ایام اربعین جلوگیری شود شانس موفقیت مذاکرات پیش‌رو را بالا می‌دانم مشمولان متولد سال ۸۷ برای شرکت در پیاده روی اربعین نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور ندارند چرا تانک‌های روسی کوچک‌تر هستند؟ /راز پنهان پشت ظاهری متفاوت ترامپ برای پول‌درآوردن رئیس جمهور شد بانک‌ها زیر آتش هکرها / فیلترینگ چگونه شبکه بانکی را آسیب‌پذیر کرد؟ اسپیس‌ایکس خط لوله گاز می‌سازد!  وداع تلخ با جام جهانی/ جام مِی و خونِ دل هر یک به کسی دادند!/ 10 واقعیت را نادیده نگیریم چرایی استقبال و کوچ کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی سه زمین‌لرزه بزرگ اخیر در آمریکا، ژاپن و ونزوئلا بی‌ارتباط به هم بودند پلیس با خودروی جدید به خیابان آمد (+عکس) تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟