فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۱۹-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۶۹۶۱
انتشار: ۲۰:۵۴ - ۱۹-۰۸-۱۴۰۲

خبر بد برای طرفداران اینترنت ماهواره‌ای

خبر بد برای طرفداران اینترنت ماهواره‌ای
این فناوری، در شرایط اضطراری که دسترسی به شبکه‌ی موبایلی و وای‌فای وجود ندارد، پیامی به مراکز خدمات فوری ارسال می‌کند و درحال حاضر در سری آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ ارائه می‌شود.

زومیت نوشت: ارتباطات ماهواره‌ای در اندروید دچار شکست بزرگی شد؛ زیرا کوالکام به همکاری با ایریدیوم پایان داد و اکنون روی راهکار دیگری کار خواهد کرد.

اپل با معرفی آیفون ۱۴ باعث شد توجه افراد و شرکت‌ها به قابلیت اتصال ماهواره‌ای جلب شود.

این فناوری، در شرایط اضطراری که دسترسی به شبکه‌ی موبایلی و وای‌فای وجود ندارد، پیامی به مراکز خدمات فوری ارسال می‌کند و درحال حاضر در سری آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ ارائه می‌شود.

کوالکام با پروژه‌ی Snapdragon Satellite قصد داشت قابلیتی مشابه ویژگی ارسال پیام ماهواره‌ای گوشی آیفون را روی گوشی‌های اندرویدی ارائه دهد؛ اما ظاهراً طرفداران سیستم‌عامل مذکور باید کمی بیشتر صبر کنند زیرا طبق گزارش CNBC همکاری این شرکت با ایریدیوم (Iridium) پایان یافته است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد مسکن رکورد دار رکود در 1404 شد واکنش وزارت خارجه به نقض یادداشت تفاهم خاتمه جنگ از سوی آمریکا صعود تورم آمریکا به اوج سه‌ساله/ چرا احتمال کاهش نرخ بهره کمرنگ شد؟ یافته غیرمنتظره: تمام فسیل‌های شناخته‌شده از انسان‌تباران هومو نالدی ماده هستند بیماری اِم‌کِی‌دی؛ وقتی یک عفونت ساده تبدیل به التهاب می‌شود!