فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۲
کد ۹۱۱۱۲۹
انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۲

پرسپولیسی‌ ها اعتصاب کردند /دلیل: پرداخت نشدن مطالبات

پرسپولیسی‌ ها اعتصاب کردند /دلیل: پرداخت نشدن مطالبات
بازیکنان پرسپولیس بعد از حضور در ورزشگاه کاظمی اعلام کردند تا زمانی که مطالبات شان پرداخت نشود، تمرین نخواهند کرد و بعد هم ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

بازیکنان پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان امروز (پنجشنبه) حاضر به تمرین نشدند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود صبح امروز (پنجشنبه) در غیاب یحیی گل‌محمدی تمرینات خود را در ورزشگاه کاظمی پیگیری کند اما بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی تمرین نکردند.

بازیکنان پرسپولیس بعد از حضور در ورزشگاه کاظمی اعلام کردند تا زمانی که مطالباتشان پرداخت نشود، تمرین نخواهند کرد و بعد هم ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پرسپولیس ، اعتصاب
ارسال به دوستان
روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱-۱ مصر/رامین بازی را مساوی کرد صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند