فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۲
کد ۹۰۷۵۷۷
انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۲

هرمزگان ، نیازمند تمامی گروه‌ های خونی

هرمزگان ، نیازمند تمامی گروه‌ های خونی
بیشتر مصرف خون در استان هرمزگان ، بیماران خاص ، عمل‌های جراحی و مصدومان حوادث جاده‌ای هستند.
مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: برای افزایش ذخایر خون استان به همه گروه‌های خونی نیاز است.
 
به گزارش خبرآنلاین، ایمان زارعی در تشریح این خبر، افزود: هرمزگان روزانه به طور متوسط به ۱۵۰ تا ۲۰۰ واحد خون نیاز دارد.
 
زارعی با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰۰ بیمار خاص در استان وجود دارد، تصریح کرد: بیشتر مصرف خون در استان بیماران خاص، عمل‌های جراحی و مصدومان حوادث جاده‌ای هستند.
 
زارعی با بیان اینکه آقایان هر سه و بانوان هر چهار ماه یکبار می‌توانند خون اهدا کنند، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های انتقال خون در بندرعباس در دو نوبت صبح و عصر، قشم از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و پایگاه‌های بندرلنگه و میناب هم از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ آماده خدمت‌رسانی هستند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: هرمزگان ، گروه خونی
ارسال به دوستان
صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان