فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۰۶-۰۶-۱۴۰۲
کد ۹۰۵۱۱۰
انتشار: ۱۸:۳۴ - ۰۶-۰۶-۱۴۰۲

ساعت‌ کار ادارات از ۱۵ شهریور به حالت عادی برمی‌گردد

ساعت‌ کار ادارات از ۱۵ شهریور به حالت عادی برمی‌گردد
رجبی مشهدی در ادامه نشست خبری با اشاره به موفقیت برنامه کاهش مصرف در ادارات گفت: برای مشترکان اداری و عمومی هدف‌گذاری 1000 مگاواتی را برنامه‌ریزی کرده بودیم که با اصلاح ساعت کاری و پایش مصارف سیستم‌های سرمایشی بیش از 85 درصد محقق شد و این برنامه تا 15 شهریور ماه ادامه دارد، ساعات کار ادارات نیز بعد از این تاریخ طبق مصوبه هیئت وزیران به حالت قبلی بازخواهد گشت.
سخنگوی صنعت برق گفت : برنامه مدیریت و پایش مصرف برق در بخش اداری تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد و ساعات کار ادارات نیز بعد از این تاریخ طبق مصوبه هیئت وزیران به حالت قبلی بازخواهد گشت.
 
به گزارش تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم، 7796مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شده است که شامل نیروگاه‌های جدیدالاحداث و ارتقا و افزایش ظرفیت تولید نیروگاه‌های موجود است .
 
سخنگوی صنعت برق کشور با بیان اینکه وزارت نیرو با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته با آمادگی کامل به استقبال تابستان سال جاری رفت، اظهار داشت: با افزایش 7700 مگاواتی ظرفیت تولید برق و مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف موفق شدیم، پایداری شبکه سراسری برق را در فصل تابستان سال جاری علی‌رغم افزایش شدید دما و گرمای بی‌سابقه حفظ کنیم.
 
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در خصوص نحوه مدیریت مصرف برق بخش‌های مختلف در تابستان سال جاری افزود: امسال هیچ محدودیتی در بخش خانگی و تجاری اعمال نشد و در بخش صنعت نیز 92 درصد از صنایع بدون هیچ‌گونه محدودیتی برقشان تامین و تحویل شد .
 
وی در رابطه با نحوه تامین برق شهرک‌های صنعتی ادامه داد : در دوره گرم سال جاری شهرک‌های صنعتی به مدت یک روز در هفته با محدودیت رو به رو بودند.
 
سخنگوی صنعت برق در مورد افزایش میزان برق تحویلی به صنایع بزرگ کشور در سال جاری گفت: نسبت به سال گذشته به میزان 8 درصد و نسبت به سال 1400 به میزان 26 درصد برق تحویلی به صنایع بزرگ افزایش یافته است.
 
رجبی مشهدی در ادامه نشست خبری با اشاره به موفقیت برنامه کاهش مصرف در ادارات گفت: برای مشترکان اداری و عمومی هدف‌گذاری 1000 مگاواتی را برنامه‌ریزی کرده بودیم که با اصلاح ساعت کاری و پایش مصارف سیستم‌های سرمایشی بیش از 85 درصد محقق شد و این برنامه تا 15 شهریور ماه ادامه دارد، ساعات کار ادارات نیز بعد از این تاریخ طبق مصوبه هیئت وزیران به حالت قبلی بازخواهد گشت.
 
رجبی مشهدی در پایان در خصوص اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف در تابستان جاری گفت: در طرح امسال مشترکان با مصارف بیش از الگو هم با کاهش مصرف شامل دریافت پاداش شدند و از 44 میلیون مشترکی که برای آنها قبض صادر شده 14 میلیون و 700 هزار مشمول دریافت پاداش شده‌اند و 1450 میلیارد تومان پاداش در قبوض مشترکین اعمال شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ادارات ، ساعت کار
ارسال به دوستان
آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح