فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۹-۰۲-۱۴۰۲
کد ۸۸۹۷۴۰
انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۹-۰۲-۱۴۰۲

بوی گاز در عسلویه / 10 نفر در بیمارستان

بوی گاز در عسلویه / 10 نفر در بیمارستان
متاسفانه شدت بوی گاز به حدی زیاد بود که بیماران بستری در بخش های داخلی و اطفال بیمارستان هم با مشکل مواجه شدند.

بوی نامطبوع شدید گاز شب گذشته در شهر عسلویه باعث شد تعدادی از شهروندان به دلیل تنگی نفس و سرگیجه راهی اورژانس بیمارستان شوند.

به گزارش عسلویه آنلاین،‌ عبدالمجید احمدیان سوپروایزر بیمارستان نبی اکرم(ص) عسلویه اظهار داشت شب گذشته به علت شدت بوی نامطبوع گاز حدود ۱۰ نفر از شهروندان با علائم تنگی نفس، سرگیجه، سردرد، حالت تهویه و خارش در گلو به اورژانس بیمارستان مراجعه که توسط پزشک مداوا شدند.

متاسفانه شدت بوی گاز به حدی زیاد بود که بیماران بستری در بخش های داخلی و اطفال بیمارستان هم با مشکل مواجه شدند.

بوی نامطبوع گاز تا صبح ادامه داشت.

برچسب ها: بیمارستان ، عسلویه ، گاز
ارسال به دوستان
عضو کمیسیون اجتماعی: بازار رها شده است و مافیا برای ما تصمیم‌گیری می‌کند یکی از کمیاب ترین نسخه های دوج وایپر (+عکس) قیمت جهانی طلا در آستانه چهارمین کاهش هفتگی بوگاتی شیرون دوران طلایی را مشاهده می کنید فرار از یکی از امنیتی‌ترین مرزهای جهان؛ یک نظامی کره‌شمالی وارد کره جنوبی شد مرکز نیایش دانشگاه لنکستر؛ نماد معماری مدرن بریتانیا (+عکس) بیانیه تیم ملی فوتبال ایران درباره پوشش فضای رسانه‌ای در سیاتل پاسخ دانش‌بنیان‌ها به چالش ذخیره‌سازی آب؛ حذف ۹۹.۹۹ درصد عوامل بیماری‌زا در مخازن آب هوش مصنوعی سمندر را چگونه موجودی می داند؟! (تصویری) کاخ سفید: ایالات متحده درهای پذیرش پناهجویان را برای همیشه می‌بندد مشهورترین مجری جهان طرفدار تیم ملی ایران هتل های روی آب در دل جنگ جهانی دوم؛ داستان عجیب شناورهای نجات لوفت وافه (+عکس) تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین طبیعی یا غیرطبیعی؟ آنچه هر مردی باید درباره سلامت بیضه‌های خود بداند وال استریت ژورنال مدعی شد: ایران با حمله به کشتی سنگاپوری، توافق ترامپ را آزمود