فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۱۲-۱۲-۱۴۰۰
کد ۸۲۹۵۵۲
انتشار: ۱۷:۴۱ - ۱۲-۱۲-۱۴۰۰

محمد بن سلمان: بهتر است اختلافات با تهران را حل کنیم

محمد بن سلمان: بهتر است اختلافات با تهران را حل کنیم
محمد بن سلمان در ادامه خاطرنشان کرد که عربستان در چهار ماه گذشته گفت وگوهایی با ایران انجام داده است.

ولیعهد سعودی با اشاره به اینکه ایران و عربستان تا ابد همسایه خواهند ماند گفت: بهتر است اختلافات با تهران را حل کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، محمد بن سلمان،ولیعهد عربستان در اظهاراتی گفت: ایران همسایه ماست و تا ابد همسایه باقی خواهد ماند، نه ما توان رهایی از ایران داریم ‌و نه ایران توان رهایی از ما دارد.

وی تاکید کرد: بهتر است که اختلافات با ایران را حل کنیم و باید راه هایی پیدا کنیم که توان همزیستی داشته باشیم.

محمد بن سلمان در ادامه خاطرنشان کرد که عربستان در چهار ماه گذشته گفت وگوهایی با ایران انجام داده است.

به گزارش ایسنا پیش از این امیر عبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان در مورد روابط با عربستان سعودی گفت: ما از بازگشت روابط دو کشور به حالت طبیعی استقبال می‌کنیم. در گذشته سه دیپلمات ما در جدّه نزد اوآی‌سی مستقر شدند، به نظرم این اقدام که در نتیجه چهار دور مذاکره با عربستان در بغداد حاصل شده نشان می‌دهد که حرکتی روبه‌جلو وجود دارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟ تصویری که از داخل منزل شهید لاریجانی منتشر شد دیدنی های امروز؛ از موج گرمای اروپا تا امداد و نجات در ونزوئلا جوانان در بودجه کجایند؟