فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۵۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۲-۱۱-۱۴۰۰
کد ۸۲۵۱۲۳
انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۲-۱۱-۱۴۰۰

پیامی واضح به مدیران تلویزیون؛ ما "فوتبال برتر" نمی‌بینیم

پیامی واضح به مدیران تلویزیون؛ ما
حالا که مردان سیاست خارجی به دنبال احیای برجام در وین هستند، وقت آن رسیده است که احیای نود را هم مدیران تلویزیون در دستور کار خود قرار دهند و دل فوتبال دوستان را شاد کنند.

عصرایران؛ مصطفی داننده- صداوسیما پرمخاطب‌ترین برنامه‌های دی ماه تلویزیون را معرفی کرد. «خندوانه»، «حیات وحش» و « برنامه ویژه پخش زنده فوتبال شبکه سه » پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در دی ماه بوده است.

همانگونه که می‌بینید بازهم خبری از «فوتبال برتر» میثاقی نیست. اگر یادتان باشد هرگاه صداوسیما، برنامه‌های پرمخاطب خود را معرفی می‌کرد «نود» فردوسی‌پور در راس برنامه‌ها قرار داشت. سه شنبه صبحی نبود که مردم دوست داشتند بیشتر بخوابند چون شب، نود دیده و کم خوابیده بودند.

الان خیلی‌ها مثل نگارنده وقتی برنامه میثاقی شروع می‌شود، یا شبکه را عوض می‌کنیم یا کلا تلویزیون خاموش و به کاری دیگر مشغول می‌شویم. بعضی‌ها هم برای اینکه از قافله لیگ عقب نماند به سراغ دیگر برنامه‌ها مثل «شب‌های فوتبالی» شبکه ورزش می‌روند.

این دیده نشدن «فوتبال برتر» یک پیام واضح برای صداوسیماست. مردم خواسته خود را در لفافه نگفتند و به صورت صریح اعلام کردند که برنامه میثاقی را نمی‌بینند. کاش برای یک بار هم که شده مدیران صداوسیما به خواسته مردم تن می‌دادند و مسیر را برای بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه سه و برنامه نود فراهم می‌کردند.

حالا که مردان سیاست خارجی به دنبال احیای برجام در وین هستند، وقت آن رسیده است که احیای نود را هم مدیران تلویزیون در دستور کار خود قرار دهند و دل فوتبال دوستان را شاد کنند.

توجه داشته باشید فوتبال برتر، درست زمانی که فوتبال در اوج حاشیه‌هاست و هزار اتفاق بزرگ و کوچک برای فوتبال کشور افتاده است که مهم‌ترین آن حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا بود، بیننده ندارد!

«نود» تنها برنامه‌ای بود که حتی کسانی که جمهوری اسلامی را قبول ندارند هم دوشنبه شب‌های پای سیمای جمهوری اسلامی می‌نشستند و برنامه عادل فردوسی‌پور را نگاه می‌کردند. چه عجیب که تلویزیون چنین سرمایه‌ای را از دست داد.

وقتی تلویزیون نمی‌تواند سرمایه‌های خود را حفظ کند، باید شاهد ریزش مخاطب و مهاجرت مجریان خود مثل مزدک میرزایی و آیدین مقیمی به شبکه‌های فارسی زبان لندن باشیم.

در تمام دنیا، شبکه‌های تلویزیونی سعی می‌کنند سرمایه‌های خود را نگه دارند و اجازه ندهند آنها به رقبایش به پیوندند اما صداوسیما به راحتی چشم خود را به روی کسانی که برای آنها زحمت کشیده است تا نامدار شوند، می‌بندد و هیچ تلاشی برای نگه داشتن آنها نمی‌کند.

یکی مثل عادل سعی می‌کند با این شرایط کنار بیاید و منتظر بنشیند تا شاید دوباره مردم او را در قاب نود ببینند و دیگری مثل مزدک میرزایی، شرایط را تحمل نمی‌کند و چمدان‌ها را می‌بندد و راهی لندن می‌شود.

بازهم تکرار می‌کنم امیدوارم تلویزیون صدای مردم را بشنود و دوباره دوشنبه‌ها را نودی کند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳۵۳
غیر قابل انتشار:
کیسه همیشه کیسه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
140
74
ما از میثاقی بدمون نمیاد ولی دوس داریم فردوسی پور برگرده
Le MANSORY؛ یکی از متفاوت ترین پروژه های منصوری (+تصاویر) مغز مصنوعی ساختیم /یک موفقیت بزرگ علمی برای ایران حمله پهپادی و موشکی مجدد به پایگاه های آمریکا در بحرین و کویت راز اسکرول کردن‌های طولانی چیست؟ / چرا نمی‌توانیم گوشی را زمین بگذاریم؟ ایتاکوای؛ یکی از زیباترین صحنه های آمازون از نگاه ماهواره (تصویری) به این دلیل وسط تابستان سرما می‌خوریم / آیا باد کولر باعث سرماخوردگی می‌شود؟ تاریخ به روایت تصویر / کارزار انتخاباتی حزب نازی برای انتخابات رایشتاگ ایکس-۶۵ وارد مرحله نهایی ساخت شد؛ هواپیمایی که بدون سطوح کنترل پرواز می‌کند ایران رسما از جام جهانی حذف شد این جنگ بوی نفت سوخته می‌دهد منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟ مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار