فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۱۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۰۴-۱۰-۱۴۰۰
کد ۸۱۹۱۰۸
انتشار: ۱۹:۴۶ - ۰۴-۱۰-۱۴۰۰

رجب زاده از سرمربیگری قشقایی استعفا کرد

رجب زاده از سرمربیگری قشقایی استعفا کرد
من از زمانی که با قشقایی قرارداد بسته‌ام خیلی خالصانه کار کرده ام و از تیمی که سال‌های گذشته همیشه کاندیدای سقوط بود، به یک تیم گردن‌کلفت و مدعی تبدیل شده.

سرمربی تیم قشقایی شیراز پس از شکست مقابل مس کرمان ضمن گلایه شدید از تیم داوری، به دلیل وضعیت حاکم بر تیم قشقایی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش ایرنا؛ مهدی رجب زاده پس از شکست یک بر صفر مقابل مس کرمان در کنفرانس خبری گفت : امروز از طرف تیم مس کرمان هیچ برنامه‌ای ندیددیم. آنها به جز زدن توپ های بلند و دنبال کردن اتفاقات، برنامه ای نداشتند و روی یکی از همین ضربات هم به گل رسیدند.

وی افزود : ما فوتبال خوبی انجام دادیم و از نظر حفظ توپ و عبور از کناره ها بسیار خوب عمل کردیم اما در پاس آخر و ایجاد موقعیت گلزنی بعد عمل می‌کنیم و این هم طبیعی است، چون خیلی از بازیکنان ما اولین سال خود در لیگ یک را سپری می کند. من از تمامی بازیکنانم ممنونم.

رجب زاده درباره وضعیت داوری گفت: داوری امروز بسیار ضعیف بود. قبل از گلی که خوردیم، بازیکن مس روی بازیکن ما خطا کرد و همچنین در یکی از صحنه ها هم پنالتی واضحی برای ما گرفته نشد. دنبال بهانه نیستم ولی داور امروز سرما را برید و بازی را با شوخی و خنده برای مس در آورد.

وی در ادامه اظهار داشت: من از زمانی که با قشقایی قرارداد بسته‌ام خیلی خالصانه کار کرده ام و از تیمی که سال‌های گذشته همیشه کاندیدای سقوط بود، به یک تیم گردن‌کلفت و مدعی تبدیل شده. اما شرایط سختی داریم و خود من کارهایی را در این تیم انجام می‌دهم که اصلا وظیفه سرمربی نیست! به جای اینکه تمرکز روی کار فنی بگذارم باید به خیلی مسائل دیگر را بپردازم و آنها را حل و فصل کنم. من همینجا استعفای شفاهی خود را اعلام می‌کنم.

کاپیتان سابق فجرسپاسی افزود: ما خیلی وقت ها درگیر مسائلی مثل شام و ناهار بچه ها و مسائل دیگری هستیم که نمی شود آنها را بیان کرد. استعفا می دهم چون نمی‌خواهم شرمنده شوم. آقای نجف پور هم تلاش خود را کرده اما مشکلات بچه ها حل نشده و از نظر روحی به هم ریخته اند. به نظر من دیگر نه به صلاح من است که در این تیم بمانم و نه به صلاح تیم. امروز استعفای شفاهی خود را اعلام کردم و ظرف امشب تا فردا، به صورت کتبی این استعفا را اعلام می کنم.

به گزارش ایسنا، تیم قشقایی شیراز که تا دو هفته پیش صدرنشین جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول بود، در دو هفته اخیر با شکست مقابل استقلال خوزستان و مس کرمان به رتبه پنجم جدول سقوط کرده است. این تیم در هفته دوازدهم رقابت ها روز شنبه یازدهم دی ماه در شهربابک به مصاف مس این شهر خواهد رفت.

ارسال به دوستان
روایت ایندین اکسپرس از وداع تلخ ایران با جام جهانی ۲۰۲۶؛ وقتی رویا در ۱۰۰ ثانیه فرو ریخت ادعای سفیر آمریکا: شاید واشنگتن برای نابودی زیرساخت‌ های ایران پیرامون کنترل تنگه هرمز اقداماتی انجام دهد پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل کوبا در لیگ ملت‌ها پزشکیان: همه ظرفیت‌ها را برای کاهش مشکلات مردم به‌کار گرفته ایم فوتبال ایران در میانه میدان سیاست و احساسات آیت الله کریمی جهرمی: مردم باید در جریان واقعیت ها و محدودیت‌های کشور قرار گیرند هشدار هواشناسی برای رگبار و تندباد در ۱۷ استان کشور اشک‌هایت را بگذار برای استوری اینستاگرام محققان: تحمل استرس می‌تواند ساختار خون ما را از نظر فیزیکی تغییر دهد قالیباف: با جدیت پیگیر خاتمۀ جنگ در لبنان هستیم امین حیایی، جواد رضویان، نعیمه نظام‌دوست، سحر دولتشاهی و... روی پرده‌ می‌روند هند محدودیت تردد در تنگه هرمز را لغو کرد هزار کشته در 4 روز در اثر موج گرمای فرانسه جزئیات دسترسی به مراسم تشییع رهبر شهید از چهار پهنه تهران ولایتی: حزب‌الله حافظ حقیقی استقلال و موجودیت لبنان است
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟