فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۱۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۱-۰۹-۱۴۰۰
کد ۸۱۶۹۷۴
انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۱-۰۹-۱۴۰۰

افزایش ۲۹ درصدی حداقل حقوق در بودجه سال آینده

افزایش ۲۹ درصدی حداقل حقوق در بودجه سال آینده
حداقل مبلغ مندرج در احکام کارگزینی با ۲۹% رشد از ۳۵ میلیون ریال به ۴۵ میلیون ریال افزایش می‌یابد

در بودجه حقوق افرادی که از متوسط حقوق کمتر می‌گیرند از حقوق افرادی که از متوسط بیشتر می‌گیرند، بیشتر رشد خواهد کرد و فاصله حقوق‌ها کاهش می‌یابد:

 به گزارش ایلنا، براساس بودجه سال 1401 احکام ذیل در بودجه حقوق افرادی که از متوسط حقوق کمتر می‌گیرند از حقوق افرادی که از متوسط بیشتر می‌گیرند، بیشتر رشد خواهد کرد و فاصله حقوق‌ها کاهش می‌یابد: 

افزایش ناخالص حقوق به صورت پلکانی معکوس از ۲۹% تا ۵%

حداقل مبلغ مندرج در احکام کارگزینی با ۲۹% رشد از ۳۵ میلیون ریال به ۴۵ میلیون ریال افزایش می‌یابد

۱۷۰۰ امتیاز در احکام کارگزینی تمامی کارکنان اضافه می‌شود که معادل مبلغ ثابت ۵۳۳,۸۰۰ تومان می‌باشد.

ضریب ریالی با ۳% رشد از ۳۰۴۸ به۳۱۴۰ تغییر می‌کند.

برای بازنشستگان نیز مبلغ ۵۳۳,۸۰۰ تومان ثابت و ۳% رشد اعمال می‌گردد.

ارسال به دوستان
captcha
رئیس مرکز ملی فضای مجازی: ایران موفق شد پایانه‌های استارلینک را از کار بیندازد این ساعت‌های کاسیو با الهام از سوشی ساخته شده‌اند(+عکس) سرگردانی۱۲ هزار کانتینر ایران در پاکستان ایران؛ صاحب رتبه‌های برتر جهانی در ثبت اختراع، علوم و مهندسی و علائم تجاری پشت پرده تغییرات جدید در پمپ‌بنزین‌ها؛ از استعلام هویت تا هزینه‌های پنهان سوخت‌گیری آیا اگر مخاط بینی را فین نکنیم و قورت بدهیم ضرر دارد؟ عکس روز ناسا از کلاهی در دل کهکشان! احراز هویت تصویری سطح ۲ برای کاربران حقیقی ایرانی الزامی شد حمله به نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان / 2 پلیس به شهادت رسیدند وقتی نیاز به مسکن، کالای لوکس می‌شود: بازگشت پانسیون‌ها به چرخه سودآوری بازار مسکن پایان یک باور رایج؛ نوشیدنی رژیمی با شیرین فرقی ندارد ممانعت «شاباک» از فرود پروازهای اماراتی عکسی که «ناصرالدین شاه» از شکارهایش گرفت راهکار تغذیه‌ای ساده بعد از شام برای بهبود کیفیت و عمق خواب آغاز انتخاب رشته کنکور از امروز دوشنبه