فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۵-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۸۳۹۷
انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۵-۰۵-۱۴۰۰

علی نصیریان: تافته جدا بافته نیستیم اما درخطریم

علی نصیریان: تافته جدا بافته نیستیم اما درخطریم
پروژه های هنری معمولا پر جمیعت هستند و در میان آنان بازیگران، نمی‌توانند ماسک بزنند یا فاصله زیادی را رعایت کنند. از این جهت است که درخواست می‌کنیم زودتر از آنان مراقبت شود تا در امنیت بیشتری به فعالیت خود ادامه بدهند.

علی نصیریان با تاکید بر لزوم مراقبت از مردم در برابر ویروس کرونا، آرزو دارد که با تلاشی مضاعف، فرد فرد ملت هر چه زودتر در برابر این ویروس واکسینه شوند.

این هنرمند پیشکسوت که چندی پیش یکی از اقوام خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده است، درباره ضرورت واکسیناسیون برای بعضی از مشاغل پرخطر مانند پروژه‌های هنری به ایسنا می‌گوید: نمی‌گویم هنرمندان تافته جدابافته‌اند و باید امتیاز خاصی برای آنان قائل شوند، واقعا امیدوارم همه مردم هر چه زودتر واکسینه شوند. فقط مساله اینجاست که بعضی مشاغل خطرات بیشتری دارند، مانند همین پروژه‌های هنری که اگر لطفی شود و این بچه‌ها را زودتر واکسینه کنند، شخصا ممنون خواهم شد.

نصیریان ادامه می‌دهد: من هم چندی پیش واکسن کرونا را دریافت کردم. قرار بود برای حضور در پروژه‌ای به شمال بروم و به همین دلیل دو نوبت واکسن خود را دریافت کردم اما می‌دانم که همچنان باید مراقبت کرد و واکسینه شدن به معنای قطع مراقبت‌ها نیست.

این هنرمند باسابقه خاطرنشان می‌کند: باز هم تاکید می‌کنم که وقتی از اولویت واکسیناسیون برای هنرمندان صحبت می‌کنیم، به معنای این نیست که آنان امتیاز ویژه‌ای دارند بلکه به خاطر ویژگی کارشان است که در معرض خطرات بیشتری قرار می‌گیرند. پروژه های هنری معمولا پر جمیعت هستند و در میان آنان بازیگران، نمی‌توانند ماسک بزنند یا فاصله زیادی را رعایت کنند. از این جهت است که درخواست می‌کنیم زودتر از آنان مراقبت شود تا در امنیت بیشتری به فعالیت خود ادامه بدهند.

او اضافه می‌کند: درست است که هنرمندان برای حضور در پروژه‌های هنری تست کرونا می‌دهند ولی این آزمایش ضمانتی نیست که بعدا درگیر نشوند. به همین دلیل است که می‌گوییم واکسینه کردن کمک می‌کند که هم بچه‌های هنری بتوانند به کار و فعالیت خود ادامه بدهند و هم از خطرات کرونا دور شوند.

او که چندی پیش گفته بود کمی ناخوش احوال است، درباره حال و روز این روزهای خود توضیح می‌دهد: خدا را شکر حالم خوب است و کسالتی ندارم ولی چند روز پیش یکی از اقوامم را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادم و به همین دلیل بسیار غمگین بودم.

نصیریان در پایان آرزو  می‌کند با تلاشی مضاعف  و بیش از اندازه، فرد فرد مردم واکسینه شوند تا این بلای مهیب از آنان دور بماند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
کاظمی: زمان امتحانات نهایی تغییر نمی‌کند یک نام، دو دنیای متفاوت؛ تفاوت های شگفت انگیز فیل آفریقایی و آسیایی که نمی دانستید! (+اینفوگرافیک) عدد ۳ دست از سر تیم ملی فوتبال ایران برنداشت؛ حتی در آخرین ثانیه افت رتبه تمام دانشگاه‌های ایرانی در کیو اس ۲۰۲۷؛ پیشروی عربستان و امارات (+جدول) Le MANSORY؛ یکی از متفاوت ترین پروژه های منصوری (+تصاویر) مغز مصنوعی ساختیم /یک موفقیت بزرگ علمی برای ایران حمله پهپادی و موشکی مجدد به پایگاه های آمریکا در بحرین و کویت راز اسکرول کردن‌های طولانی چیست؟ / چرا نمی‌توانیم گوشی را زمین بگذاریم؟ ایتاکوای؛ یکی از زیباترین صحنه های آمازون از نگاه ماهواره (تصویری) به این دلیل وسط تابستان سرما می‌خوریم / آیا باد کولر باعث سرماخوردگی می‌شود؟ تاریخ به روایت تصویر / کارزار انتخاباتی حزب نازی برای انتخابات رایشتاگ ایکس-۶۵ وارد مرحله نهایی ساخت شد؛ هواپیمایی که بدون سطوح کنترل پرواز می‌کند ایران رسما از جام جهانی حذف شد منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟