فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۸-۱۱-۱۳۹۹
کد ۷۶۹۴۰۸
انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۸-۱۱-۱۳۹۹

پژمان جمشیدی هم کرونا گرفته بود

پژمان جمشیدی هم کرونا گرفته بود

پژمان جمشیدی پنجشنبه بی سر و صدا به بهشت زهرا رفت و بر سر مزار علی انصاریان و مهرداد میناوند اشک ریخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، همان روزی که خبر رسید علی انصاریان دچار ایست تنفسی شده، شایعه ابتلای پژمان جمشیدی به کرونا هم در محافل فوتبالی و میان دوستان نزدیک این هنرمند فعلی و فوتبالیست قدیمی پیچید. در واقع هنرمندانی که بعد از شنیدن وخیم شدن حال علی انصاریان سراسیمه خودشان را به بیمارستان فرهیختگان می‌رساندند، در میان حرف‌هایی که می‌زدند، به این نکته هم اشاره می‌کردند که پژمان جمشیدی نیز به کرونا مبتلا شده بود، اما خوشبختانه بیماری او چندان حاد نبود و درمان شد.

آن روز همه چنان درگیر خبر‌های ضد و نقیض در مورد علی انصاریان بودند که کسی به شایعه کرونای پژمان جمشیدی توجه نکرد. به خصوص که جمشیدی یک شب قبل از آن (دوشنبه سیزدهم بهمن ماه) هم در حاشیه جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند، گفته بود؛ عاجزانه خواهش می‌کنم مراقب خودتان باشید. زخمی که خوردیم فکر نمی‌کردیم این‌قدر به ما نزدیک باشد. برای انصاریان هم آرزوی سلامتی می‌کنم.

آن شب علی انصاریان زنده بود و خبر‌های بدی هم درباره او به گوش نمی‌رسید و پژمان فقط داغ مهرداد را به سینه داشت، اما دو شب بعد علی هم به مهرداد پیوست تا داغ جمشیدی کامل شود. شاید پخش شدن همین حرف‌ها در حاشیه اکران فیلم شیشلیک محمدحسین مهدویان در جشنواره فیلم فجر باعث شد خبرنگارانی که خبر کرونای جمشیدی را شنیدند این خبر را جدی نگیرند و تصور کنند خبر خیلی کهنه و قدیمی است. اما حالا دوستان او می‌گویند پژمان به تازگی از بستر بیماری و دوره قرنطینه کرونا بیرون آمده است. البته ناراحتی امروز پژمان کرونای خودش نیست، او سوگوار درگذشت دوستانی است که سال‌ها کنارشان بود و کنارش بودند.

پژمان جمشیدی به حدی ناراحت و غمگین است که این روز‌ها کمتر در شبکه‌های اجتماعی حضور دارد. دوستان نزدیکش می‌گویند او که از درگذشت مهرداد غمگین بود، از فوت علی انصاریان چنان شوکه شد که حتی نای حرف زدن هم نداشت. پژمان جمشیدی به گفته دوستانش، پنجشنبه در ساعتی که کمتر کسی به بهشت زهرا می‌رود، بر سر مزار علی انصاریان حاضر شد و ساعتی در غم از دست دادن رفیق صمیمی خود اشک ریخت و سپس به مزار مهرداد میناوند رفت.

به گفته یکی از دوستان جمشیدی، ابتلای پژمان به کرونا مربوط به روز‌های پایانی دی ماه می‌شود و خوشبختانه ویروس کرونا به ریه او آسیب نزد و آزمایش‌های متوالی نشان داد به طور کامل از این ویروس رها شده است.

تنها پژمان نیست که این روز‌ها دل و دماغ زندگی کردن ندارد. بهنام ابوالقاسم پور که روز و شب‌های سختی را در بیمارستان گذراند هم حال و روزش بهتر از جمشیدی نیست. او هم چندین شبانه روز بالای سر مهرداد بود و هم چندین روز و شب بر بالین علی و متاسفانه غم درگذشت هر دو را هم دید. درست مثل علی کریمی که روز‌های تلخی را پشت سر می‌گذارد. او برای مهرداد و علی مثل برادر بود. برادری که حالا تنها شده است.

ارسال به دوستان
کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم