فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۴۱۱۸
انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۹

اکران پویش "ماسک بزنیم" در سطح شهر تهران

اکران پویش معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: سومین پویش از مجموعه پویش های سه گانه مدیریت شهری را با عنوان «ماسک می زنیم» برای کمک به حفظ جان شهروندان در تابلوهای شهری اکران کردیم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا جوادی یگانه از راه اندازی پویش جدید مدیریت شهری تحت عنوان «ماسک بزنیم» به منظور مقابله با موج جدید شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: شهرداری تهران  با پویش های «خانه بمانیم» در نوروز سال ۹۹ و پس از آن با راه اندازی پویش فرهنگی- آموزشی «فاصله گذاری اجتماعی» یا «دوری و دوستی»  که گوشزد کردن لزوم رعایت فاصله‌ اجتماعی ۱.۵ متری بود از طریق انتشار حداکثری تولیدات در رسانه های اجتماعی وسازه های تبلیغات شهری از مردم خواستیم تا ستاد ملی کرونا و کادر بهداشت و درمان را در قطع زنجیره ابتلا به این بیماری یاری رسانند.

وی ادامه داد: اکران طرح های پویش "ماسک می زنیم " از حدود ۱۰ روز قبل ،همزمان با شروع موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا آغاز شده است و با همکاری سازمان زیباسازی در ۳۵۵ نقطه از شهر تهران به نمایش در آمده است که شامل ۱۰۰ عرشه پل و بیش از ۲۵۰  پرتابل و بیلبورد شهری می شود.

جوادی یگانه افزود: در طول مدت شیوع ویروس کرونا به دنبال تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا  به منظور رساندن پیام های پیشگیرانه و خود مراقبتی به شهروندان تلاش کردیم تا با همکاری جمعی از بهترین طراحان ، کاریکاتوریست ها ، گرافیست ها ، تولیدکنندگان انیمیشن و..، انواع محصولات رسانه ای و ترویجی را تولید کنیم و در دسترس شهروندان قرار دهیم تا ضمن حساس سازی به انتقال پیام و هشدارها در خصوص راه های قطع زنجیره ابتلا به کرونا کمک کرده باشیم.

به گفته وی در پویش " خانه بمانیم " بیش از ۵۰ مورد پوستر، موشن، اینفو و در پویش «فاصله گذاری اجتماعی»  بیش از ۲۰۰ تابلوی شهری به طرح های ماسک اختصاص یافت. مجموعه تولیداتی نیز در بستر فضای مجازی به نمایش درآمد.

جوادی یگانه، وزارت آموزش و پرورش و خانه سینما را از جمله دستگاه های دیگری عنوان کرد که در آگاهی بخشی نسبت به قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا یاریگر اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران بوده اند و اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش با قرار دادن طرح های پویش« ماسک بزنیم» در سامانه شاد، سهم ارزنده ای در آگاه سازی کودکان و نوجوانان تهرانی و والدین شان از این پویش داشته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه خانه سینما نیز در جلب مشارکت جامعه هنری کشور نسبت به آگاه سازی افکار عمومی برای کاهش روند شیوع بیماری کرونا ، تاثیرگذاراست،متذکر شد:خانه سینما با فراخوان هنرمندان و بازگیران تلویزیون و سینما و انتشار تولیدات مرتبط با کرونا در صفحات مجازی این گروه و  دعوت هنرمندان برای رعایت اصول خود مراقبتی ،همکاری بسیار خوبی با ما در تحقق اهداف پویش های سه گانه مبارزه با کرونا داشته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، وی در پایان گفت: میزان موفقیت پویش های سه گانه اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و اکران های شهری آن به اندازه ای بوده است که از استان ها و کلانشهرهای دیگر نیز درخواست هایی برای برخورداری از طرح های مورد اشاره به معاونت اجتماعی شهرداری تهران ارسال شد و ما نیز استقبال کردیم  و طرح ها و تولیدات را در اختیارشان قرار دادیم تا این فرهنگسازی به صورت جمعی و در تمامی مناطق کشور باشد.

برچسب ها: ماسک بزنیم
ارسال به دوستان
پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل کوبا در لیگ ملت‌ها پزشکیان: همه ظرفیت‌ها را برای کاهش مشکلات مردم به‌کار گرفته ایم فوتبال ایران در میانه میدان سیاست و احساسات آیت الله کریمی جهرمی: مردم باید در جریان واقعیت ها و محدودیت‌های کشور قرار گیرند هشدار هواشناسی برای رگبار و تندباد در ۱۷ استان کشور اشک‌هایت را بگذار برای استوری اینستاگرام محققان: تحمل استرس می‌تواند ساختار خون ما را از نظر فیزیکی تغییر دهد قالیباف: با جدیت پیگیر خاتمۀ جنگ در لبنان هستیم امین حیایی، جواد رضویان، نعیمه نظام‌دوست، سحر دولتشاهی و... روی پرده‌ می‌روند هند محدودیت تردد در تنگه هرمز را لغو کرد هزار کشته در 4 روز در اثر موج گرمای فرانسه جزئیات دسترسی به مراسم تشییع رهبر شهید از چهار پهنه تهران ولایتی: حزب‌الله حافظ حقیقی استقلال و موجودیت لبنان است انتقاد "دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری" از بیانیه "برخی خبرگان" درباره مذاکرات تداوم موفقیت‌های بیمه ملت در حوزه اتکایی / تمدید مجوزهای قبولی اتکایی از داخل و خارج کشور
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟