فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۵۱۸۷۲
انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۹

ابتلای دو دانش آموز به کرونا در گلستان

ابتلای دو دانش آموز به کرونا در گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: دو دانش آموز گلستانی به کرونا مبتلا و بستری شدند.

به گزارش تسنیم، احسان گوهری راد ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: 59 درصد از دانش آموزان گلستانی به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت می‌کنند، 82 درصد از مدرسه تلویزیونی، 63 درصد از شبکه شاد و 13 درصد از روش‌های دیگر آموزش می‌بینند.

وی افزود: 30 درصد خانواده‌ها کاملا موافق حضور دانش آموزان در مدارس هستند، 27 درصد موافق، 9 درصد ممتنع، 20 درصد مخالف و 14 درصد کاملا مخالف هستند.

گوهری راد ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی در 80 درصد مدارس استان به خوبی رعایت می‌شود، وضعیت در 12 درصد مدارس متوسط است و هشت درصد هم کمتر از حد متوسط پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی یادآور شد: دو دانش آموز و چهار فرهنگی در استان گلستان به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: گلستان
ارسال به دوستان
شهردار نیویورک : از اسرائیل حمایت نمی کنیم خبر ازدواج آقای پدر قصه‌های تابه‌تا با هنرمند نقاش (+عکس) رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان وضعیت بحرانی چادرملو پیش از تقابل با گل‌گهر؛ تمرین با ۹ بازیکن تمدید مهلت ثبت‌نام ترمیم سابقه تحصیلی تا ۹ تیر پروتون ویرا وقتی وانت بود! (+عکس)
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟