فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۱-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۴۹۴۵۳
انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۱-۰۷-۱۳۹۹

ابتلای 2 نماینده دیگر مجلس به کرونا

ابتلای 2 نماینده دیگر مجلس به کرونانمایندگان مردم میاندوآب و یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش ایلنا، نتیجه تست کرونای مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی که ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس را نیز بر عهده دارد و هم چنین عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده تهران و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  مثبت اعلام شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرونا
ارسال به دوستان
 وداع تلخ با جام جهانی/ جام مِی و خونِ دل هر یک به کسی دادند!/ 10 واقعیت را نادیده نگیریم چرایی استقبال و کوچ کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی سه زمین‌لرزه بزرگ اخیر در آمریکا، ژاپن و ونزوئلا بی‌ارتباط به هم بودند پلیس با خودروی جدید به خیابان آمد (+عکس) تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟ تاریخ‌سازی رامین رضاییان؛ عبور از رکورد ۲۰ ساله گل‌محمدی وداع دراماتیک تیم ملی ایران با جام جهانی ۲۰۲۶ تصویری از یک بازار در شهر «کازرون»؛ 100 سال قبل ستون نویس ورزشی آمریکا: تیم ملی ایران قربانی سیاست و تبعیض و بی عملی فیفا شد اتاق اصناف: فاکتورهای کاغذی دیگر اعتبار ندارند شهرهایی که قواعد سفر را تغییر می‌دهند (+عکس) دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان